14.Bölüm

727 52 7
                                    

Bay Jeon:"Kim olduğunu biliyorum ANNA?!?"
Ekrana kitlenmiş bir şekilde bakakaldım. Nasıl yani? Beni nasıl bulabilirdi? Hiçbir iz bırakmamıştım. Geri mesaj yazmadım. Blöf de yapıyor olabilirdi. Adımı biliyor olsaydı yazardı. Öyle değil mi? Ya da biliyordu ve bunun hesabını bana yarın soracaktı. Sabah olana kadar gözüme uyku girmedi. Hala nasıl adımı öğrendiğini düşünüyordum. NASIL OLABİLİRDİ BU?
"Hadi uykucular kalkın!"
Kafamı kapıya doğru çevirdim. Jisoo uniem ile göz göze geldik.
"Lisa iyi misin? Gözlerinin altı şişmiş."
Zorla gülümseye çalıştım.
"İyiyim uniem sadece gece geç yattım."
"Eğer kendini hasta hissediyorsan okula gelmeyebilirsin"
Bu olabilirdi. Okula gitmezsem her şey çözülebilirdi. Ama eğer blöf yapıyorsa ve ben okula gitmezsem kolaylıkla Anna'nın ben olduğu anlaşılırdı.
"Hayır uniem gayet iyiyim."
"Öyle diyorsan hadi aşağı"
Yataktan kalktım ve aşağıya indim. Kızlar yemek masasında bir şeyler yiyorlardı.
"Ama Jennie çok güzel değil mi?"
"Hayır güzel değil Rose!"
"Ay sen ne anlarsın zaten"
"Hiç de bile. Lisa geldi ona da sor istersen"
Tüm gözler benim üzerimde toplanırken Rose büyük bir güvenle bana döndü ve boynundaki kolyeyi gösterdi.
"Lisa çok güzel değil mi?"
Kolyede 2 tane gül vardı. Yani sıradan bir kolyeyi fakat Rose'ye yakışmıştı.
"Aaa şey güzel"
"Al işte ben kazandım"
"Hadi ama Lisa onun güzel olmadığı açık"
"Bence gayet sade ve güzel."
"Seni seviyorum Lisa"
Sandalyeyi çekip oturdum ve masada duran kızarmış ekmeklerden bir tanesinin tabağıma koydum.
"Kıskanıyorsun değil mi Jennie? V sana böyle şeyler almadığı için."
"H-hayır canım ne alakası var. V de gayet güzel şeyler alıyor bana"
"Mesela bir örnek ver"
"N-ne biliyim ben. Çok şey aldığı için aklıma gelmiyor şu an."
"Yalancı"
"Sensin o"
"Hadi ama kızlar kavga etmeyi bırakıp kahvaltınızı yapar mısınız? Gerçekten çocuk gibisiniz"
Kızlar sustular ve kahvaltı yapmaya devam ettiler.
Herkesin yemeği biter bitmez evden çıktık ve okula doğru yol aldık. Okulu severim ama bu gün değil. Büyük bir korkuyla içeriye girdim. Jennie ve Rose direk, V ve Jimin'in yanına gittiler. Biz de Jisoo uniem ile sınıfa.
"Günaydın Lisa"
"Aa günaydın Aisha"
"Bugün biraz dalgın gibisin"
"Gece geç yattım belki ondandır"
"Tamam bakalım öyle olsun"
Yanımdan geçip kendi yerine oturdu. Bense geri önüme döndüm.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Son ders matematikti ve hiçbir teneffüs Bay Jeon ile karşılaşmamak için dışarı çıkmamıştım. Ve eğer o da beni biliyor olsaydı beni arardı. Fakat kimse gelmemişti. Zil çaldı ve herkes sınıfa girdi. Herkesden 5dk sonra da Bay Jeon. Sınıfa girer girmez sıktığı parfümün kokusu odaya doldu. Bize selam verdikten sonra normal bir şekilde dersini anlatmaya başladı.
"Evet arkadaşlar dersimiz burada bitmiştir. Lisa benimle gelir misin? Seninle konuşmam gereken bir şey var."
Kafamı salladım. İşte şimdi bitmiştim. Artık geri dönüşü yoktu. Yavaşça Bay Jeon'un arkasından dışarı çıktım. Öğretmenler odasına girdik.
"Evet Lisa geç otur lütfen"
Gösterdiği yere oturdum. Kalbim ağzımda atıyordu desem yalan söylemiş olmazdım. Korku dolu gözlerle Bay Jeon'a baktım.
"Lisa"
"Buyurun Bay Jeon"
"İyi misin?"
Soruyla azıcık olsa da şaşırmıştım.
"E-evet iyim Bay Jeon."
"Okulda hiçbir teneffüse çıkmadın. Bana her teneffüs soru getirirdin. Gelmeyince okula gelmediğini sandım"
"Sadece dün geç yattım Bay Jeon o yüzden biraz yorgunum."
"Aa tamam o zaman kendini çok zorlama. Sana bir de şey diyecektim. 4 gün sonra özel ders için gelsem uygun olursun değil mi?"
"Tabii ki Bay Jeon."
"Tamamdır o zaman. Görüşürüz"
"Görüşürüz Bay Jeon"
Yanımdan geçip giderken yere yığılmamak için kendimi zor tuttum. Anlamamıştı. Yüzümde hafif bir gülümsemeyle aşağıya indim. Kızlar beni bekliyordu.
"Ne dedi Bay Jeon"
"Hiç sadece özel ders ile alakalı"
"Heee okey"
Eve geldiğimizde direk odaya çıktım.

Anna:Nasılsınız Bay Jeon?
                     Bay Jeon:Anna!
Anna:Efendim.
                      Bay Jeon:Artık bana yazma
Anna:Bunu hep söylüyorsunuz ama vazgeçmiyorum.
           Bay Jeon:Seni bulduğum gün gerçekten senin için çok kötü şeyler olacak.
Anna:Yani beni hala bulamadınız.
             Bay Jeon:Evet ANNA AMA BU BULAMAYACAĞIM ANLAMINA GELMİYOR!!!
Anna:O zaman size iyi şanslar. Sizi seviyorum Bay Jeon
                   Bay Jeon:Tch

Selam🙋🏻‍♀️yine ben🙊. Neyse. Gerçekten geri dönüşlerinizle beni çok mutlu ediyorsunuz. Hepinize iyi okumalar. Fikirlerinizi yazmayı unutmayın💫

Love My Teacher|Lizkook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin