~pár hónappal később~
Ééééés... eljött a várva várt nap. Csak hárman ültünk a kocsiban Budapest felé tartva: apa, anya és én. Tesóm nem akart eljönni, mondván, hogy őt ez nem érdekli. Sáráék már egy hete Pesten vannak az egyik rokonuknál. Útközben majdnem végig vele beszéltem. Azt mondta, már voltak a helyszínen, és már kint vannak a plakátok meg az ST-s ruhák, csak még nem lehet bemenni. Persze ez érthető, mivel csak holnap délután 4-től lesz a tali. Mikor megérkeztünk a fővárosba, a szálloda felé vettük az irányt. Elfoglaltuk a szállást, majd anya kitalálta, hogy menjünk el sétálni valamerre. Séta közben elhaladtunk egy Starbucks mellett, és addig kérleltem apumat, amíg be nem mentünk. Szép nyugodtan ittuk a kávéjainkat, amikor is a zsebemben a telóm elkezdett rezegni. Sárától jött egy üzenetem. Miközben olvastam, majdnem félrenyeltem az italt.
- Mi történt Barbi?- kérdezte anyum.
- Noahék abban a szállodába fognak megszállni ahol mi is.- mondtam, miután nagy nehezen lenyeltem a kávét. A szüleim ( nem meglepő módon) elmotyogtak egy de jót, nem túl nagy lelkesedéssel, de én ezek után olyan szinten fel voltam pörögve, hogy ugrálva és levakarhatatlan mosollyal az arcomon mentem végig az utcán. Elég sokan néztek hülyének, de nem nagyon érdekelt, mert senki nem tudta miért vagyok ilyen boldog. Este fél 7-kor értünk vissza a hotelbe. Lementünk vacsorázni, ami valami eszméletlenül finom volt. A szobába még néztem egy kicsit a Netflixet, és lelkiekben felkészültem a holnapra. Már ki is választottam a ruhámat ami egy fekete rövidnadrágból, és egy Stranger things feliratos pólóból állt. A fürdés, és az esti rutinom elvégzése után most kivételesen nem zenét hallgattam, hanem megnéztem Noah, Millie, Finn és Sadie Instáját, de azóta mióta, kirakták a közönségtalik helyszíneit és dátumait, nem posztoltak újat, ezért bezártam az alkalmazást és helyette megnyitottam a Tik Tokot. Durván fél órán keresztül nézegettem, de aztán bezártam azt is, mert a For you tele volt mindenféle hülyeséggel. Hajnali 1 volt, mire az izgalomtól sikerült elaludnom.
BINABASA MO ANG
Do you love me? ( Noah Schnapp ff.)
FanfictionA 14 éves Barbi és barátnője Sára nagy Stranger things fanok. Ezért is örülnek annyira amikor kiderül, közönségtalálkozó lesz. Aztán az eseményen olyan dolgok is történnek amiről a két lány még csak nem is álmodott... A történet teljes egészében kit...