5

1K 65 307
                                    


        Medya: yürüyüşte Harry ve Louis

    Uzunn zaman sonra ben geldimmmm. Bir şeyler yazmak o kadar hoşuma gidiyor ki özellikle de bu 1D hakkındaysa onların hayatına dahil oluyor gibi hissediyorum ki bu mükemmel bir his. Artık yine düzenli bölüm atabilmeyi umuyorum. Şimdilik sadece umuyorum çünkü sürekli bir şeyler çıkıyor. Umarım beğenirsiniz. Kocamann sarılıyorumm 

  

        *1  hafta sonra* 


   "Siktiğimin koltuğuna oturur musun artık Styles" Harry 1 haftadır olduğu gibi elindeki damacanayı andıran su şişesiyle birlikte bi sağa bi sola yürüyüp fazlasıyla büyük yudumlarla su içiyordu.

  " Susar mısın sadece düşünmeye çalışıyorum" Harry az önce ona oturmasını söyleyen Zayn'e bakarak söylese de bu aynı zamanda Zayn'in dizine uzanan Liam'ı da uyaran bir cümleydi. 

     "Neden bir haftadır böylesin anlamıyorum Hazzy uzun zamandır bu çocuktan başka bir şey düşünemiyordun ai işte birlikte olmuşsunuz sonunda demek ki o da sana karşı boş değil. Artık cidden 1 haftadır aynı şeyleri söylemekten yoruldum" Liam sevgilisinin dizinde huzursuzca kıpırdanırken gerçekten yorulduğu belliydi.

  Harry 1 Hafta önce Louis ile geçirdikleri geceden sonra  eve giderken arkadaşlarını aramış ve evine çağırmıştı. O günden sonra da 1 hafta boyunca Zayn ve Liam onunla kalsın diye çeşitli yalanlar söyleyip duruyordu. Ayrıca çoğu işi evden hallediyor şirkete gitmesi gerektiğinde de kimsenin olmadığı saatlerde gidip geliyordu. Fazlasıyla kuruntu yapıyor olabilirdi. Ama lanet olsun o ortağının 17 yaşındaki oğluyla yatmıştı bu yüzden utanması gayet normaldi. 

  "Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama ben ortağımın 17 yaşındaki oğluyla birlikte oldum bakın altını çiziyorumm 17 yaşındaa siktiğimin hayatında ben 24 yaşındayım. Ayrıcaaa benimle yattı çünkü bir sex delisi yani benim yerimde Zayn de olsa onunla da yat-" Liam'ın bakışlarıyla susmak zorunda kalsa da herkes ne anlatmak istediğini anlamıştı. 

 "Yaa tamam yani anlatmak istediğim olay ben değilim o sadece yaşı gereği cinsellik istiyor ve benimle de bu ihtiyacını giderdi. Ayrıca da hiç bizim düşündüğümüz gibi bir çocuk değilmiş. Ben bir yıldır Louis'i utangaç bir çocuk olarak düşünüyordum. Görseniz utanç kelimesi ve o bir cümlede bile bulunamazlar" Heyecanla anlatmaya devam ederken Liam birazdan konunun nereye geleceğini anlayınca ayaklanıp sevgilisinin de koltuktan kalkmasına yardımcı olmuştu.

 Tam da Liam'ın tahmin ettiği gibi Harry yine konuyu aynı yere bağlamıştı "İnanabiliyor musunuz 17 yaşında bir çocuk bakın çocuk diyorum çünkü 21.yüzyılda yaşayan bir tanrıya benzese de o bir çocuk her neyse işte o çocuk masada annesi ve babasının yanında bana Handjob verdi inanılır gibi değil değil mii??" 

 Liam ve Zayn arkadaşları için sahiden endişeleniyorlardı. Liam şevkatle elini arkadaşının omzuna koyunca Harry bir transtan uyanmış gibi vücudu titredi. " Sakin olmalısın Hazzy belki de hiç dönmemeliydin İtalya'da gayet mutlu ve sakindin. Dostum kendine bak bu çocuk seni daha geleli 1 ay olmadan delirtmeyi başardı." 

  Harry onların söylediği şeyi kendisi de fark etmişti ama buraya Louis için gelmemişti ki babasına söz vermişti ve babasının şirketi için İngiltereye geri dönmüştü. Daha doğrusu kendini buna inandırıyordu. Babası ona o çocuğu gösterdiği ilk günden beri aklından çıkmıyordu. "Sizce ben pedofili sayılır mıyım. Lanet olsun bu iğrenç ben herkese kendimi ileri görüşlü biri olarak tanıtıyorum neymiş insanlara nezaketli olunmuş neymiş siyahi haklarıymış önce kendime laf geçireyim resmen pedofiliyim ben korkunç" 

Sweet CreatureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin