Když máš špatnou náladu , dej si Donut!

3 0 0
                                    

Nedbale narážím do lidí a neustále se ohlížím za sebe , jestli náhodou za mnou Max nejde. Byla jsem něco jako takový ti lidi v hororech. Připadala jsem si dokonce stejně hloupě. Oni taky pokaždé jdou do toho tmavého kouta , kde na ně zcela očividně čeká smrt. Max byl mým tmavým koutem a já jako ty hloupé holky v hororech do něj šla , přesto že jsem z něj cítila nebezpečí.

Hloupá, hloupá , hloupá kačeno.

Připadala jsem si jako dezorientovaná. Lidi okolo mě si snad dokonce mysleli , že jsem pod vlivem nějaké omamné látky. Tohle je vážně na nic. Ještě dneska ráno jsem před Maxem v pohodě stála a teď mě zase dostal svým jediným pohledem tam , kde mě chtěl mít vždycky. Úplně až na dno. Moje čerstvě nabité sebevědomí opět rázem kleslo na nulu , nebo spíš na mínus dvojku.

Zatemněná strachem zprudka narazím do něčí hrudi. Do mužské hrudi konkrétně. Do silně vypracované teplé hrudi. Postava trochu překvapením ztratí rovnováhu , ale bezpečně mě i sebe udrží na nohou. Už tu jsou dvě teplé mužské ruce držící mě za záda , abych nespadla. Překvapená z něhy , kterou mi daný člověk rázem naskytl jsem se mu podívala do obličeje.

Jacob.

Takový už prostě byl. Kdekdo by mě odstrčil a začal po mě hulákat ,ať si dávám pozor na cestu , ale Jacob , vždy starostlivý hodný a obětavý Jacob hned věděl ,co má udělat a říct , aby se s ním každý cítil v bezpečí.

„ Emily? Co tady děláš?"

Jacob měl na sobě červeno černou kostkovanou košili a černé kalhoty. Jeho tmavě blond kudrnaté vlasy mu trčely ze všech stran ,až to bylo trochu k smíchu. Z jeho šedých očí šla jako vždycky cítit laskavost.

„ S Rude jsme šly tancovat."

„S Rude? A kde ji máš? A před kým to sakra utíkáš..." , Jacob se zarazí s pohledem namířeným za má záda. „Ach tak. Už chápu." Řekne zamračeně. Věděla jsem , že ta věta patří mě , ale zamračený pohled tomu , kdo stojí za mnou.

„Hele nechceš si se mnou zatancovat?" Navrhne.

Přikývnu. Doufám , že si nevšiml ruměnce v mých tvářích.

Jacob mě vzal jemně za ruku a ladnými kroky vedl na parket. Koutkem oka jsem v davu zahlédla mračícího Maxe. Vypadal naštvaně. HODNĚ naštvaně. Co ho ale rozčílilo nevím. Jestli Jacob mu svým nečekaným tancem zkazil další plán mě zesměšnit , a nebo mu vadí , že já - osoba co mu nadávala z plna hrdla přes telefon - tanči s jeho nejlepším kamarádem. Možná mu vadí obojí. Člověk u Maxe nikdy neví , co se mu honí v hlavě.

Jacob si mě jemně přitáhl blíž k sobě , jednu ruku položil na má záda a druhou mi vtiskl do dlaně. Jeho doteky jsem opětovala , jednou rukou s ním propletla prsty a druhou mu položila na jeho vypracované rameno. Písnička co právě hrála nebyl sice žádný krutopřísný rap , ale přesto se k našemu stylu tance moc nehodila , ale to nám s Jacobem bylo jedno. Pohupovali jsme se souladně do taktu a slov písně. Jacob se mou udělal rychlou otočku při které mi sukně šatů vlála vysoko ve vzduchu. Když jsem se vrátila do jeho náruče , tančily jsme v tak těsném obětí , až se mi zatajil dech a Jacob moc dobře viděl , jak se červenám. Pokud by tenhle tanec viděla Rude hned by mě a Jacoba dávala ve svojí hlavě dohromady . Plánovala by svatbu , jména našich dětí a koček. Vymyslela by název našeho shipu. Například - Jemily , Jaemily nebo Ecob.

Jacob je sice hodný , laskavý a šíleně hezký kluk , ale necítím mezi námi tu správnou chemii. Sice jeho doteky mě přimění vždycky zčervenat , ale to je jen díky jeho šarmu. Žádné vnitřní spojení mezi námi necítím. Je něco jako můj osobní strážce , což je v naší situaci zvláštní. Chrání mě před klukem , který mi dělá naschvály , ale přitom ten kluk je jeho nejlepší kamarád už od dětství. Nikdy jsem jejich vztah nechápala. Možná je ta správná chvíle se ho na to zeptat.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NepochopeníKde žijí příběhy. Začni objevovat