Kızlar okul çıkışı biraz eğlenmek için gezmeye çıkmışlardı .
Mina : Bakugou ile eşleştin tedirgin değilmisin ?
Bugün konuşurken bile boğazına yapıştı karşılaşmada neler yapabileceğini düşünmüyor musun ?Sasami : Neden tedirgin olayım ki ?
Uraraka : İlk dönem Bakugou ile eşleşmiştim
Sasami : Öylemi ,nasıl geçti ?
Uraraka : Yenildim
Sasami : Boşver başka karşılaşmalar da kazanırsın
Yaoyorozu : Karşılaşmada ne yapacaksın ? Ne düşünüyorsun
Sasami : Şu anlık bi planım yok , kazanmak için elimden geleni yapıcam , yenilirsem sıkıntı değil daha fazla güçlenmek için elimden geleni yaparım .
Mina : Bu arada özgünlüğün ne ? Benim ki asit .
Asui : Benim ki kurbağa
Sasami : nasıl yani
Asui : bi kurbağanın yapabildiği çoğu şeyi yapabiliyorum örneğin : dilim 15 metre uzuyor, zehirli asit tükürebiliyorum , su altında nefes alabiliyorum falan .
Sasami : Çok iyi
Hayakure : ben görünmez olabiliyorum tabi göründüğüm bi dakika bile yok
Yaoyorozu: Ben vücudumdan eşya üretebiliyorum
Jirou : benim kulaklık , en ufak sesleri bile duyabilirim .
Mina : neyse , senin özgünlüğün ne ?
Sasami : yarın karşılaşma da öğrenirsiniz , evim burası yarın görüşürüz .
Kızlar : G - görüşürüz
(Ertesi gün)Aizawa : Hadi karşılaşma alanına gidiyoruz
(Giderler)
Mina : İlk karşılaşma ikimizin jirou bol şans
Jirou : Sana da
_______________________
Karşılaşmaların hepsini
Yazmıycam çok uzatmak istemiyorum
💕
________________________
1. Karşılaşma 2. Karşılaşma derken sıra Bakugou ve Sasami ye gelir
____________________________________
Sasami : Heyyyy Bakugou kimin yendiği önemli değil iyi bi karşılaşma olsun yeter .Bakugou : Bence önemli seni geberticem !!
Sasami : ...
Aizawa : Başlayın !
_________________________Bakugou : şimdi seni ezip geçicem sonuna hazır ol !!
Sasami : Hep aynı şeyi söylemenden çok sıkıldım sen nasıl sıkılmıyosun .
Bakugou : NE DEDİN SEN !!
Sasami : duymadınmı yoksa sağırmısın ?
Bakugou : SENİ OROSPU GEBEEERRRR !!
_____________________________
Bakugou saldırmaya çalıştı ama hareket bile edemiyordu .
___________________________
Mina : Bakugou'yu mu durdurdu ?Krişhima : Süper .
Midoriya : özgünlüğü bu olmalı insanları durdura biliyor .
___________________________
Bakugou : Ne oluyor lan !Sasami : Hala anlamadın mı ? Özgünlüğüm zihin kontrol . Zihnimle etrafında gördüğün herşeyi kontrol edebilirim , özgünlüğünü bile .
__________________________
Kaminari : Ne özgünlükleri bile kontrol edebiliyor mu çok korkunç .Midoriya : mükemmel bi özgünlüğü var .
Uraraka : aynen öyle .
________________________
Bakugou : Seni pislik ,yine de seni yenicem !!Sasami : Özgünlüğün patlamaydı değilmi ?
Bakugou : Evet ne olmuş ?
Sasami : Birazdan kendi ellerinle kendi kafanı patlatacaksın haberin yok .
Bakugou : NE ??
_________________________
Bakugou'nun eli istemsiz bi şekilde kafasına hedef alacak şekilde hareket eder galiba Sasami Bakugou 'yu patlatma konusunda çok ciddi duruyor.
________________________
Bakugou : ŞEREFSİZZ !!
Sasami : merak etme korkmana gerek yok ,neler yapabileceğini görmek istiyorum .Bu yüzden özgünlüğümü kullanmadan seni yenmeye çalışıcam ,karşılaşma çabuk bitsin istemiyorum.Bakugou : korkmakmı senden mi şimdi seni öldürücem GEBERRRRR !!!!!!!
Sasami : gel bakalım , görelim marifetlerini .
_________________________Bakugou sasamiyi saldırır ve yumruk atmaya çalışır fakat Sasami bakugounun kolundan tutarak bi köşeye fırlatır . Bakugou daha da sinirlenir ve bu sefer iki eliyle de patlama yaratarak sasamiyi vurmaya hazırlanır Sasami eğilir ve Bakugou'nun iki bacağından da tutarak onu amele sümüğü gibi yere yapıştırır .
_______________________
Mina : çok sinirlendi şimdi ne olacak ?Mineta : (ağlayarak) korkuyorummm .
Uraraka : acaba kim kazanacak ?
_____________________
Bakugou yeter bu kadar bu işi burda bitirelim der .
Yaratabildiği en büyük patlamayı yaratmaya çalışır bu yüzden kıyafetindeki özel silahı kullanır eğer bu patlama olursa sadece Sasami ye değil bakugou' ya da zarar gelecek .
___________________
Yaoyorozu: Aizawa sensei karşılaşmayı durdurun bu çok fazla !!Hayakure : Evet ikisine de zarar gelecek .
__________________
Ama artık çok geçtir Bakugou patlamayı tam Sasami'nin kafasına doğru gelecek derecede ayarlamıştır , fakat bu patlamada sadece Sasami'ye zarar gelmeyecek ama Bakugou bunun farkında zaten ve patlama gerçekleşti , her yer toz bulutları kime ne olduğu gözükmüyor , kim kazandı ?
_________________
Kaminari : Orada ne oldu ?Uraraka : Sasami umarım iyidir .
Midoriya : kacchan bu sefer fazla abarttı .
_________________
Toz bulutları kalkıyor ve Sasami iyi Bakugou çok yorulmuş gibi duruyor sonuçta fazla zorladı kendini
Sasami son anda patlamayı durdurmuş ve kendisine zarar gelmemişti .
________________Sasami : Bu kadar gerizekalı olduğunu düşünmemiştim . Özğünlüğümü bile bile az önce büyük bir patlama yarattın , bu patlamayı kontrol edip sana zarar verebilirdim . Çok aptalsın , biliyormusun aslında haklısın , bu kadar yeter karşılaşmayı burada bitirelim.
________________________
Sasami Bakugou'yu özğünlüğü ile havaya kaldırarak yerden yere fırlatıyordu Bakugou artık bayılacak durumdaydı .
_______________________Aizawa :Bu kadar YETER ! Kazanan belli SASAMİ .
______________________
Bölüm sonu
________________________
2. Bölümün sonuna geldik umarım
Beğenmişsinizdir
Biraz fazla uzatmış olabilirim sıkıldıysanız üzgünüm.
Yorum yaparsanız çok sevinirim 💕🙆🏻♀️
______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Teen FictionSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .