«Σε αγαπάω»

572 93 289
                                    

Salina's POV

Σε αυτή την ζωή δεν ζήτησα ποτέ τίποτα πολύ σπουδαίο ή πολύ μεγάλο..

Το μόνο που ζήτησα είναι να βρω έναν άνθρωπο να με αγαπήσει.

Έναν άνθρωπο να με κάνει να νιώθω μοναδική.

Ότι αξίζω και εγώ σε αυτό τον κόσμο.

Και... Και τον βρήκα...

Βρήκα τον Λίαμ μου.

Που με αγαπάει... Και τον αγαπάω και εγώ.

Που του σκότωσα την αδελφή και εκείνος συνεχίζει να με αγαπάει.

Αν ήταν άλλος στην θέση του όχι μόνο δεν θα με αγαπούσε αλλά θα με μισούσε και θα με είχε κόψει κομματάκια τώρα και με το δίκιο του μάλιστα.

Αλλά... Αλλά εκείνος... Είναι τόσο καλός... Που με αγαπάει ακόμα.

Και... Και ήθελε να με προστατεύει.

Όμως εγώ δεν θέλω να με προστατεύσει.

Δεν θέλω προστασία.

Το μόνο που θέλω είναι να είναι καλά όσοι αγαπώ.

Να είναι καλά ο Μπομπ η Ανδρομέδα η Ρεγγίνα αλλά πάνω από όλα ο Λίαμ μου.

Και... Και αυτό θα κάνω.

Θα τον προστατεύσω...

Θα κάνω τα πάντά για να προστατεύσω τον Λίαμ μου αλλά και να σώσω και τον μπομπ και την Ανδρομέδα.

Έκανα ένα ξόρκι και αποσύνδεσα τον Λίαμ από αυτόν τον βλάκα τον Ελιάς και συνδέθηκα εγώ μαζί του λές και είμαι WiFi.

Έχω βάλει ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του Λίαμ μου και τον έχω σκεπάσει με μια κουβέρτα προκειμένου να βολεύεται και να μην κρυώσει.

Σιγά μην άφηνα τον Λίαμ μου να πάει να θυσιαστεί για τον οποιονδήποτε.

Εγώ είμαι εδώ...

Παίρνω τον χάρτη με το ξόρκι εντοπισμού που έκανε προηγουμένως ο Λίαμ ένα ασημένιο μαχαίρι αφήνω ένα φιλι στο μάγουλο του και αφού κάνω ένα ξόρκι για να είμαι αόρατη φεύγω από το σπίτι και αρχίζω να πηγαίνω προς το μέρος που ο βλάκας κρατάει τους φίλους μου.

Μόλις φτάνω κοντά στο παλιό κάστρο λυνω το ξόρκι και πηγαίνω προς τα εκεί με όσο περισσότερο θάρρος μπορώ.

Δεν φοβάμαι ιδιαίτερα να πεθάνω αλλά φοβάμαι για την ζωή της Ανδρομέδα και του Μπομπ.

Δεν ξέρω αν θέλει να τους κάνει κακό αλλά δεν πειράζει.

Εγώ δεν θα τους αφήσω.

Το περίεργο κορίτσιOnde histórias criam vida. Descubra agora