פרק 15

204 15 7
                                    

נ.מ - הארי

קמתי בבוקר הזה והרגשתי גוף קטן עליי.

הסטתי את מבטי וראיתי למי שייך הגוף הזה! זה לואי!

לואי ישן כמו מלאך בין זרועותי, העיניים היפות שלו עצומות ומשפתיו יוצאות נשימות רכות.

הפרצוף שלו מעוך על גופי והוא נראה כל כך מתוק! הריסים שלו ארוכים והוא עליי!

אני לא יודע איך הוא נרדם עליי ואיך הגענו למצב הזה אבל אני יודע שלני וליאם אמורים לישון לידינו אבל אני לא רואה אותם כאן.

מזל שהם לא כאן! אני מבין שהם ראו איך נרדמנו אבל לפחות אני יכול להסתכל על לואי בלי שיראו אותי.

כמה שאני רוצה לנשק אותו עכשיו אבל לצערי הוא לא רוצה אותי.

אבל אולי הוא כן רוצה אותי? או אולי ירצה אותי? הרי הוא ישן עליי.

אני לא יודע איך הגענו למצב הזה אבל אולי הוא פשוט נשכב עליי ככה.

אני עדיין מחבק אותו כי זה הדבר היחיד שאני יכול לקבל ממנו כרגע.

"הארי?" אני שומע קול מלאכי ומסתכל למטה.

"לואי! אני רואה שהתעוררת" אמרתי לו בחיוך.

איך אפשר שלא לחייך כשדבר כזה נמצא מול הפנים שלך אחרי שהוא ישן עליך?

שמתי לב שאני עדיין מחבק אותו ושחררתי את אחיזתי.

"אתה יודע איך הגענו למצב הזה?" שאלתי אותו בחיוך.

"לא שיש לי בעיה" הוספתי כדי שהוא לא יחשוב שאני לא רוצה אותו במידה והוא כן מתעניין בי.

"אין לי מושג אבל אני זוכר שכשנרדמנו לא היה מקום במיטה לני וליאם ישנו על כל המיטה ותפסו לנו את כל המקום" לואי אמר לי ולפתע שמענו משהו מהדלת של החדר.

הלכתי לדלת ופתחתי אותה במהירות בזמן שראיתי שנייל שנשען עליה נפל על הרצפה וקלט שתפסנו אותו מאזין לנו.

"אז נייל, מה קרה עכשיו?" לואי שאל מתגרה בנייל ויודע שהוא מביך אותו.

"אני לא עשיתי כלום מה אתם מתנפלים עליי?!" נייל צעק מנסה להכחיש את העובדה הקטנה שתפסנו אותו.

אני כבר מזמן הבנתי שנייל סטוקר מלחיץ ומוזר אבל לא ציפיתי ממנו לרמה כזאת של הטרדה.

"נייל אל תתמם אבל נעזוב את זה" לואי אמר לו והסתכל עליי חיכה להסכמה.

הנהנתי ללואי מה שאישר לנייל לברוח, כמובן שנייל ברח למטבח.

"אני חושב שאנחנו צריכים להתארגן עוד מעט מתחילות הבחינות" אמרתי ללואי שקם מהמיטה במהירות.

"הצילו אני רואה שחור!!" לואי צעק וצחקתי כי הוא פשוט לא נזהר.

"או האור חזר, מה קרה לי אוף אני הולך למות!" לואי אמר עם ציניות בקולו.

He saved me - Larry Stylinson (עברית) Where stories live. Discover now