Multimedya: Aslan
Herkese merhaba, dilerim bu bölüm hoşunuza gider. Size iyi okumalar lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayınız.
Bu bölüm onur_rr ithafen yazılmıştır..
***
"Cesaret tehlikenin üzerine yürümek değildir, cesaret korktuğun halde tehlikenin üzerine yürümektir."
***
Yaşam, hatıralarımla yaşama tutunuyorum. Sevdiğim insanlarla yaşama tutunuyorum, yaşamak istiyorsak eğer ya da birileri istiyor diye yaşamaya devam ediyorsak güzel hatıralarımız olmalıydı öyle değil mi?
Yaşamaya değer hatıralar, ben bir kişi için yaşıyorum oda karnımdaki bebeğim. Elimdeki fırçayı tuvalete bastırırken boyanın akışını izledim, Sarp'a verdiğim liste ben daha kahvaltıdan kalkmadan elime ulaşmıştı.
Seçerek aldığı renkler o kadar hoştu ki ister istemez içim gitmişti, harcamaya kıyamamıştım ama aşırı sıkıldığım için de kullanmaya başlamıştım. Kenarda duran fazlalık fırçayı döndürdüğüm saçlarıma tutturduğumda arkama yaslanıp çizdiğim tabloya baktım.
Neden böyle bir şey çizdiğimi bilmiyorum ama sadece içimden gelmişti. Beyaz rengin tonlarını kullanarak çizdiğim o güzel kurt resminin ardından elime aldığım en güzel mavi renkle gözlerini çizerek resmi bitirmiştim.
Resimde parlayan o gözler tıpa tıp gerçekçi bir kurdu yansıtıyordu. Şimdiye kadar çizdiğim en kusursuz resimlerimden birisi olabilirdi, resmi odada kuruması için bırakırken ayaklandım. Bugün yapmam gereken birçok iş vardı en başta doktor randevum vardı lakin geç bir saatte olduğu için oturup resim yapmıştım.
Odaya geçip önceden hazırladığım kıyafetlerime elime alıp üzerimi değiştirdim ve saçımdaki fırçayı çıkarıp kenara bıraktıktan sonra saçlarımı taramaya başladım. Saçlarımı salık bırakıp kenarda duran telefonumu aldım ve çıktım odadan, aşağıya indiğimde Sarp'ın beni beklediğini görünce gülümsedim.
"Beni sen mi bırakacaksın?"
"Başka türlüsü olamaz zaten yenge."
"Sarp bana bir kez daha yenge dersen bu telefonu sana yediririm."hafifçe güldüğünde ardımdan Halenin de geldiğini fark ettim.
"Bende seninle geliyorum çünkü sabah abim dedi ki gidip bir güzel alışveriş yapın ve yengenize yeni yeni ciciler alın."diyen Hale ile gülümsedim buna baya ihtiyacım vardı, evden ayrılırken birkaç parça kıyafet almıştım.
"Hadi o halde çıkalım."dediğimde Sarp'ın uyarıcı bakışları ile karşılaşınca kaşlarım çatıldı. Tabi ya ben kadın doğuma gidecektim ama Hale benim hamile olduğumu bile bilmiyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL OLMUŞ KALPLER (Tamamlandı)
Chick-Lit"İzem!"diye bağırdığında durdum ona döndüğümde bana bakıp sırıtırken tekrar konuşmaya başladı. "Yoksa Selen mi demeliyim? Hangisi üzerine yattığın o ceset mi yoksa asıl kendin mi?"gözlerim dolarken arkamda Eymenin varlığını unutmuş bir şekilde mırıl...