16.deo

11.5K 281 6
                                    

Sedeo sam zavaljen na krevetu dok je ona sedela u mojim krilima i posmatrala mirno moje lice. Mislim da su u njenim očima moje crte lica knjiga koju u svakom trenutku može da protumači.

''Nemoj više da ideš na večeru sa njim''- rekao sam kao iz topa i lagano sklonio njenu kosu iza njenog sitnog uha. Bio sam posesivna i to sam joj pokazivao načinom na koji sam je grlio.

''Išlo mi se. I ići ću ako to budem htela...''- iz inata odgovori i digne onaj svoj prelepi nosić.

''Zašto sad sediš onda tu ako je on bolji od mene?''- upitam je i zagledam se u njene noge koje čvrsto stežu moj struk.

''Jer mi se sedi...''- opet odgovori spretno, ne mogu da je ućutkam, na svaku moju ona ima odgovor da me izludi njime!

''Na meni?''- namršti se i krene da ustane, ali je oborim na krevet do sebe. Legnem do nje i zarobim je tako da nema kud da mi pobegne.

~Magdalena pov~

Zgrabio je rukama moj struk i ugnezdio glavu na mom ramenu. Počela sam iznova i iznova da se ježim zbog poljubaca koje ostavlja po meni.

Kosa mu je mirisala na kokos i toliko me taj miris opustio da sam se ukipela i spustila glavu na njegovu.

Rukom je prelazio preko ruba mojih farmerki i lagano uvlačio prste u njih oslobađajući me istih. Otkopča dugme spretno jednom rukom dok drugom mazi moj obraz i moje uho.

Svukao mi je farmerke u jednom potezu i završila sam samo u širokoj beloj laganoj košulji i donjem vešu. Prstima prešao po mom stomaku, ali preko košulje.

Nežno mi zgrabi struk i uvuče ruke pod moju zadnjicu. Lako me oslobodi i donjeg veša na šta ni ne mrdnem. Kao da sam mu se već predala cela jer koliko on ovo želi.... želim i ja.

''Andrej...''- osmehne mi se u vrat i nežno prstima pređe po mom centru. Ruke krenu da drhte dok njegov vrat stežem sve teže i jače. Moje disanje je polako postajalo sve pliće. Prvo me nežno mazio, a onda me ispunio samo jednim prstom izazivajući me da tražim i molim za još. Dovoljno je bilo da ga samo pogledam i trunčicu više raširi svoje ukrućene hladne butine kako bi mi prišao što dublje. Doda još jedan prst zbog kog moje zadovoljstvo postane još veće!

Ove proklete zidine koje sam podigla oko srca ne deluju na njega!

''Nikada više ne želim da te neki drugi drži za ruku! Mogao sam da ga ubijem danas, znaš li to?!''

Vrtoglavica me uhvati za tren od osećaja koji mi je govorio da ću od njegovih prstiju uskoro svršiti, ali ne dozvolim da vidi koliko dajem celu sebe iako to ne želim.

''Neće b...biti drugih Andrej... molim te!''- nisam bila sigurna da li ga molim da stane ili da nastavi. Da mi ono što želim celim svojim bićem, te me sam raj zagrli. Tim vlažnim prstima krene da miluje moj stomak dok se ja bežim od svega.

Kako smo bili na otvorenom i malo toga nas je skrivalo od drugih bilo me strah da pustim i jedan jedini glas užitka ili zadovoljstva.
Prebacio je jednu moju nogu preko svog struka i čvrsto me pribio uz sebe.

''Vidiš onu zvezdu tamo?''- upita me tiho, a ja se zagledam u zvezdu koju pokazuje prstom.

''Vidim...''- promuklo pročistim grlo.

''Mislio sam da je nešto najlepše na ovom svetu, ali kad pogledam u tebe vidim da sam živeo u zabludi...'' pokušam da zaboravim tu rečenicu, ali ju je moj mozak uzimao kao veoma slatku. Sklopila sam oči i utonula u sladak san.

....

Protegla sam se i osetila lagan materijal pod sobom. Otvorila sam oči i ugledala mekanu posteljinu pod svojim telom. Nisam nosila ništa osim donjeg veša, a moja glava bila je oslonjena na njegove grudi.

Moja je ruka bila u njegovoj, dok je njen dlan bio slepljen uz njegova prsa. Osmehnula sam se i ušuškala se tu da još koji tren uživam. Noktom sam lagano krenula da šaram po njegovim prstima i grudima. Pustio je moju ruku i smestio svoju pod glavu pozivajući me na to da slobodnije i više šaram noktima po njemu, što sam i učinila. Moja ruka se preko njegovih Rudi spuštala na stomak i vraćala nazad u različitim smerovima i putanjama.

''Hm... znam da si budan Andrej...''- rekla sam tiho i ustala u sedeći položaj. Privukao se k' meni i obavio ruke oko dna mog stomaka smeštajući šake na samo dno. Krenuo je da ostavlja vlažne poljupce po dnu mojih leđa što me ježilo.

''Naježila si se...''- prošaputao je promuklo, veoma grubim glasom kakav mu je i inače glas.

''Tek sam se probudila...''- pokušam da se opravdam, ali zašto da se trudim, kad on unapred sve zna?

Okrenuo me ka sebi i oborio me ponovo u svoje naručje. Nežno me poljubio...

Zastala sam i odmakla se malo od njega. Zadihano sam spustila pogled niz njegove usne i lagano istrgla jednu ruku. Smestila sam na njegov obraz i palcem prešla preko njegovih usana.

''Nemoj Magdalena... jedva se suzdržavam od onoga sinoć.''

Nastaviće se...

Hladnokrvni romantikWhere stories live. Discover now