Roommates [ 1 ]

34 8 1
                                    

Bölüm 1:

Sevdiklerinizden Uzaklaşmak

* Nichole'nin P.O.V

"" Büyükanne, iyi olacağım. Ne zaman istersem gelip seni ziyaret edeceğim. Söz veriyorum. "Sevgili büyükanneme, toplanmamı engellemek için kolumu tutarken dedim.

Tatlım, kabul edildiğin için gurur duyuyorum ama .. seni her gün görmeyi özleyeceğim. "Ağladı ve kalbimi kırdığını görmek, onunla ağlamama ve kollarımı küçük çerçevesine dolamama neden oldu." Elimde kahvaltımla seni görmeyi ve bana o güzel gülüşünü göstererek uyanma şeklimi özleyeceğim. Tıpkı annenizin alıştığı gibi ... "Annemi duydukça daha da ağladım ve tamamen kırıldım, dizlerim zayıfladı.

"onu özledim," ağladım "" onları özledim. "

"Ben de onları özlüyorum, ama unutma, seni yukarıdan izliyorlar. Seninle gurur duyuyorlar, öyle olduklarını biliyorum."

"Keşke beni tebrik etmek, sarılmak, öpmek için hala burada olsalardı. Onlara ihtiyacım var."

"Tatlım, ağlama lütfen. Ağlamanı istemezlerdi, seni böyle izlemekten nefret ederlerdi. Sen eve geldiğinde baban çıldırırdı, gözlerinden yaşlar akardı. Ve annen elinden geleni yapardı. Yüzünüzdeki gülümsemeyi geri getirmek için. Her zaman işe yarar. Çikolata parçacıklı kurabiyeler zayıf noktanızdı. " Dedi ve ben gözyaşlarına güldüm.

Şimdiye kadarki en iyi çikolatalı kurabiyeleri yapacaktı. Onlardan aldığın her ısırıkta cennet gibiydi. "Gülümsedim, gözyaşlarımı sildim ve o kendi gözyaşlarını sildi." Büyükannemi toplamalıyım, birkaç dakika sonra ineceğim. "

"Tamam tatlım, yanına götürebilmen için küçük kek pişiriyorum. Kırmızı kadife, senin favorin." Göz kırptı ve kıkırdadım.

ا

"Teşekkürler büyükanne, sen en iyisisin."

Yanağını nazikçe öptüm ve üniversiteye gitmek için hazırlanmaya devam ederken odamdan çıktı.

••••••••••••••••••••••

2 valiz, 3 küçük seyahat çantası ve sırt çantamı doldurduktan sonra merdivenlerden aşağı inip mutfak tezgahında kırmızı kadife keklerin muhteşem manzarasıyla karşılandım.

"Yavaşla" büyükannem kıkırdadı ve yüzümü doldurmayı, başımı kaldırmayı ve ağzım dolu gülümsemeyi bıraktım.

"Selam büyükanne" demeye çalıştım ama çıkan tek şey yere sıçrayan keklerdi. "Hata"

Başını salladı, sırıttı ve süpürgeyi kapmak için yürüdü. "Seni özleyeceğimden eminim" diye yorumladı çiğnenmiş kekleri süpürürken ben de 4. kekimden uygun bir ısırık alarak kıkırdaydım

"Ben de" diye güldüm "Hey büyükanne!"

"Evet canım?"

"Nerede Rascal?" ona sordu, golden retriever'ımın her gün yaptığı gibi yüzümü yalamaya gelmediğini fark etti.

oh! "Bana bir şey söylemeyi unutmuş gibi dedi." Abigail onu yürüyüşe çıkardı. "

"Sağ." Lezzetli kekimden bir ısırık daha alarak dedim. "yakında dönecek mi?"

"Evet, onu mahallenin çevresine götüreceğini söyledi."

"Tamam"

Tam o sırada kapı zili çaldı

"Bebeğim!" gıcırdadı, kapıya koştu. "Hey Rascal!" dedi tiz bir sesle, diz çöktü ve hemen ele geçirildi, dengemi kaybedip sırtıma düştü, Rascal yüzümü yalamak için üstüme tırmanıyor. "Ben de seni seviyorum oğlum." Onu benden iterek ve yerden kalkarak kıkırdadım.

Roommates ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin