İçimde bir zafer duygusuyla uyanmıştım. Benim için güne başlamanın tuhaf bir yoluydu ve eminim annem, aşağı indiğimde gözlerinin kafamda delikler açmasından fark etmişti.
Planlı, emin ve titiz bir insan olmakla gurur duydum, peki neden dünün ani ve rastgele olayları beni muzaffer hissettirdi?
Viteslere plansız ve alışılmadık bir anahtar attığım gerçeği olabilirdi, ancak araba her zamanki gibi harika çalışıyordu. Ya da belki bir asır gibi görünen bir zamanda biriyle konuştuğum gerçeği, bu yüzden sosyal bir parya hissetmedim. Büyük ihtimalle.
Zorluklarla karşılaşan tek kişi ben değildim ve - üzülse de - popülerlerin bile sorunları olduğunu öğrendiğim için mutluydum.
O sonuca vardıktan sonra kapıya gitmeden önce anneme veda ettim.
Biraz temiz hava almaya ve bir kafede kahvaltı etmeye karar verdim.
Yanlış karar
Seçtiğim kafenin dışı ev gibi bir his uyandırdı ve büyük olasılıkla 8 dakikalık yürüyüşten itibaren yorgunluğun yanı sıra huşu içinde gözlemledim.
buraya gel.
İçeri girdiğimde, taze pişmiş ekmek kokusu burnuma çarptı ve beni salya akıtırdı. Açlıktan ölüyordum. Bir koltuğa geçtim ve menüyü taradım. İstediğimi seçerek garsona siparişimi söyledim
Küçük, şirin kafeye bakarken kendimi meşgul etmek için parmaklarımı masanın üstüne attım. Gözlerim, görünüşte hoş görünen ruh halimi bozan tek şey üzerinde hemen durdu.
Benden tam tersi. Aaron oturuyordu, ama kafamı karıştıran şey bu değildi.
Kızıl saçlı bir kafa kucağına oturdu ve menüyü tararlarken yüzünü masaya doğru çevirdi. Eli saçlarıyla oynamaya geri döndü ve elleri beline dolandı.
Ani bir gölge beni olay yerinden uzaklaştırdı. Bir garson bir gülümsemeyle yemeğimi masaya koydu ve ben de onu gitmesi için sert bir gülümsemeyle zorladım. Garson sonunda yürüdü. Beni Aaron'a ve kollarındaki tanıdık kızıl saçlıya bakarken bıraktı. Onu okulumuzdan bir kız olarak tanıdım
Yaptıkları karşısında kafam karışmıştı ama çoğunlukla kızgındım. Dünkü hikayesi beni çok etkilemişti ve ben onun içinde bulunduğu kötü duruma sempati duyarak tamamen duygulanmıştım. Ama durumu kesinlikle endişelenmem gereken bir şey değildi. Perişan görünmüyordu, ne de dün yaptığımız büyük anlaşmayı düşünüyor gibiydi. Ona yardım etmemi istemişti. Ama kendine yardım etmek istemiyor gibi göründüğünde nasıl yapabildim?
Gözlerimi gönülsüzce görüş alanımdan kopardım ki, bir anvone beni dik dik bakarken yakaladı ve Senden Joe diye etiketlendi. O soruna kafamda da ihtiyacım yoktu. Yerine. Yemeğe odaklandım ve huysuzca yedim, kendimi düşüncelerime kaptırırken gözlerim parladı.
Dün yardıma muhtaç bir adama benziyordu: saygı duyduğum kırık bir adama. Annesi için daha iyisini dilemişti ve bunu istemekle bana bağlanmıştı. Elbette. onu memnun etme yöntemleri tartışmalıydı ama niyetleri açıktı, onu mutlu etmek istiyordu.
Ancak, şu anda o görüntüden çok uzaktaydı ve onun konuşurken kıkırdadığını görmek için hafifçe döndüm.
Kadınları cezbetmek için yalanlar uyduracak olan beni kandırmıştı ve kadınların saflığına gülmüştüm.
Kızların veteriner olduklarına inanmalarını o kadar saçma bulmuştum ki, onun tuhaf sözlerine hiç şüphe duymadan kulak vermiştim.
Manipüle edilme ya da yalan söylenme düşüncesi bana rahat oturmadı ve parayı bırakmadan önce tepsiyi itip çıkışa doğru yol almayı seçtim. İştahımı kaybettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fake Boyfriend
RomantizmO kadar yakındı ki nefesi dudaklarıma çarptı. Gözleri gözlerimden dudaklarıma fırladı. Bir sonraki hareketini bekleyerek dikkatle baktım. Dudakları kulağıma düştü. "Kapa çeneni ve öp beni" Kabaca fısıldadı. Omurgamı bir ürperti vurdu. Geri çekildim...