תקראו את הפסקה האחרונה של הפרק הקודם כי זה ממש ממשיך מאותו משפט!!
אה ואני לא יודעת אם צריך לשים על זה טריגר אבל יש קצת מכות ודם אז אם זה לא עושה לכם טוב תדלגו מאיפה שזה מתחיל
-הוא הרים את ידיו בזהירות אל מאחוריי ראשו בכניעה והסתובב באיטיות על מנת לראות את האדם המאיים עליו. מבט הפתעה הופיע בעיניו כשפרצוף מעט מוכר אך לא מידי כיוון לעברו את האקדח.
"הפתעה" האיש אמר בחיוך רע ואז הוסיף כשראה את הבעת פניו של הארי, "אתה לא מזהה אותי לגמרי הא?".
הארי השפיל את עיניו, "לא, מצטער".
"אל תדאג" אמר, "אולי זה יזכיר לך" הוא הוציא מכיסו חתיכת מתכת והושיט זאת על מנת להראות לסוכן.
הארי צמצם את עיניו כחושב עד שפער אותן בהבנה, "אתה היית אחד מהתוקפים במטווח יריות" אמר בקול שקט.
הבזקים מין הקרב אליו יצאו רק לפניי כמה שבועות צצו לראשו והוא כיווץ את גבותיו בחוסר אהדה אליו.האיש הנהן, "כן. ועכשיו אתה עומד למות" המשיך בקלילות כאילו היה קשר בין שני הדברים.
הארי הרים גבות, "זה הדרדר מהר" הוא מלמל אל עצמו ונדרך, "לא כדאי לך" פנה אליו וחשב במהירות, "יש שני שומרים למטה, הם ישמעו את הירייה ויתפסו אותך" התריע לו.
האיש שתק לרגע כחושב, "כן אתה צודק.." הוא הביט בו בשקט. לא לקח לו מעבר לכמה שניות לקבל החלטה חדשה. "אז אני מניח שאתה מצטרף אליי לסיבוב גניבות נחמד" חייך ברוע. הוא חצי הסתובב עם גופו והחל לגרור ברגלו כיסא שהיה בצד החדר בכוונה שהארי יישב עליו, אך הארי ניצל את רגע חוסר תשומת ליבו ולפת את ידו האוחזת באקדח של התוקף. האיש הסתובב בהפתעה והארי הטיח את אגרופו היישר אל פניו. הוא התקפל לרגע והארי חטף את האקדח מידו בשליפה אחת. הוא עמד מולו כשידו האוחזת באקדח מכוונת אליו באיום, מתנשף אך נחוש בדעתו לא להיות שבוי.
האיש יישר את גבו והביט בהארי במבט מגחך, "נו באמת הארי, חשבת שלא יהיה לי עוד נשק?" והוציא מכיס מעילו סכין קטנה.
הארי חשק את שפתיו. הוא ידע שבסיבוב הזה סכין תהיה יעילה יותר, כי בדיוק מאותה סיבה שהאיש לא ירה בהארי, הוא לא יכל להשתמש באקדח. קול הירייה ימשוך תשומת לב לא רצויה לכן השימוש בכלי הנשק הזה לא בא בחשבון. הוא נאנח כצופה את המלחמה שקרבה לבוא.
האיש מולו לא השתהה ורץ קדימה במרחב הקטן ושלף את סכינו בתקיפה. הארי נסוג הצידה במיומנות וברגע מיהר לחבוט בצד צלעותיו של התוקף כשהסתובב. האיש התקפל מעט אך לא נשאר כפוף לזמן רב. עוד לפניי שהארי הספיק למצמץ הוא קם שוב ושלח את הסכין היישר אל זרועו. הארי הספיק לזוז בקושי בזמן והסכין חתכה את עורו בשריטה עמוקה.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?