A nevem Hazel.
24 éves vagyok. New Yorkban élek a párommal, aki hamarosan a férjem lesz.
A munkahelyemen ismertem meg 2 évvel ezelőtt,azóta egy párt alkotunk.
Egy építési vállalatnál dolgozunk,ahol elég sok pénzt megkeresünk együtt, főleg Daniel.Az irodámban ülök és az órámat bámulom.
Pontosan 3 nap múlva lesz az esküvőm Daniel-el. Nagyon izgulok,már erre várok hónapok óta,viszont ma este lesz a leánybúcsúm, ami segít kikapcsolni.A nagy csöndet és a gondolataimmal ,az ajtókopogtatás törte meg.
-Gyere! Kiáltottam.
-Szia bébi! Lépett be Daniel.
-Szia kicsim. Álltam fel a székemből, és megöleltem.
-Folyton a gyönyörű menyasszonyomon jár az agyam! El sem hiszem, hogy a feleségem leszel! Mosolygott ,majd egy puszit nyomott a homlokomra.
-Már az első nap amikor megláttalak,tudtam ,hogy belém szeretsz! Nevettem és a nyakkendőjét igazgattam.
-Egy ilyen csodálatos nőnek nem lehet ellenállni! Ugye áll a ma esti alkunk? Kérdezte komoly tekintettel.
-Persze szerelmem nem kell félned! Nem lesznek táncosok,de remélem a legénybúcsún sem! Mondtam bizonytalanul.
-Neked sem kell félned! Viszont visszamegyek, sok munkám van még. Puszit nyomott az ajkaimra és kisétált az irodámból.
Megbeszéltem Daniel-el ,hogy nem fogunk semmi olyat csinálni ma este, ami a másikunknak rosszul esne. Se chippendale fiúk,sem sztriptíz táncos lányok.
Tartom magam ehhez, mivel a leány és legény búcsún sokszor történnek félrelépések,amit nem támogatok.Munka után beültem az autómba és hazavezettem. Lezuhanyoztam, majd felkentem magamra egy estéi sminket.
A hajamat beszárítottam és egy fekete selyemruhát vettem fel,egy fekete tűsarkúval. Éppen a nude rúzsomat kentem fel,amikor megcsörrent a telefonom.-Igen? Vettem fel.
-Hallod csajszi! Óriási meglepetésünk van számodra! 8-ra érted megyünk szóval készülj! Visongott Olivia, aki több éve az egyik legjobb barátnőm ,Avery-val együtt.
-Már régen készülődök! Nevettem.
-Ez lesz életünk legjobb estéje! Viszont megyek én is készülni, majd talizunk. Puszi! Mondta, majd lerakta.
A bulit Oliviánál tartjuk ,mivel nagy háza van. Én Daniel-el még nem költöztem össze. Elhatároztuk, hogy az esküvő után fogunk egy nagy családi házba.
Mikor 8-at ütött az óra kimentem a kapu elé,ekkor megláttam az óriási fekete limuzint, amiből bömbölt a zene.
-De csinos valaki! Dugta ki fejét az ablakon Avery.
-Erre nem számítottam! Néztem végig az autón tárt szájjal.
-Inkább pattanj be, belül sokkal gyönyörűbb! Intett Olivia.
Gyorsan az ajtóhoz szaladtam, és beültem.
Nagyon tágas és kényelmes volt, gyönyörű kék fények villogtak.
Avery pezsgőt bontott és megtöltött 3 poharat, amit a kezünkbe nyomott.-Koccintsunk a házasságotokra Daniel-el! Emelte meg a poharát Olivia,majd összekoccintottunk és megittuk.
Az út nagyon jó hangulattal telt el. Végig ittunk és azt a zenét üvöltöttük, ami éppen ment. Sikerült elfogyasztanom egy egész üveg pezsgőt magamba... éreztem hogy kicsit kezd beütni, de ettől csak még jobban éreztem magam.
Amikor Oliviához értünk, sok régi ismerős fogadott.
Régi osztálytársak, volt munkahelyi kollégák stb...
egész este táncoltunk, vicces feladatokat csináltunk, ittunk és buliztunk. Olyan boldog voltam mint még soha! Nemsokára összeházasodok egy gazdag jóképű férfival,aki mindent megad nekem! Nekem vannak a legjobb barátnőim ,akik mindig a legjobb bulikat csinálják. Kell ennél több?-Halljátok csajok! Állt fel Olivia az asztalra és egy késsel ütögette a pezsgős poharát, hogy magára hívja a figyelmet.
-Mivel éjfélt ütött az óra, van egy meglepetésünk számodra Hazel! Mondta hatalmas vigyorral az arcán.
Én csak meglepetten álltam és Oliviára bámultam, ez időben Avery besétált a házba egy elképesztően helyes férfival. Körülbelül 190 centi lehetett, kidolgozott izmokkal. Sötétbarna hajjal és gesztenyebarna szemekkel. Rendőr szerkóba volt öltözve...
Ekkor észbe kaptam és rájöttem, hogy ő egy chippendale fiú.
YOU ARE READING
Titkos Szerető
RomanceHazel a fiatal lány, összeházasodik Danellel. Minden jól megy köztük ,amíg Hazel meg nem ismer egy férfit (Adrien) ,a leánybúcsú éjszakáján, akivel hamar egymásra találnak. A lány rájön,hogy nem is boldog Daniellel,így elakarja hagyni, hogy Adrienn...