Nur'un bu sözünden sonra ben;
-Biliyordum... Bunların bir hayal olmadığını biliyordum.
-A-ama bu nasıl olur sen şizofreni'ydin.
Karşımızda o korkunç yaşlı kadın duruyordu birbirimize sıkıca tutunduk.Yaşlı kadın 2 evin arasındaki kısa mesafeden girip kayboldu.
-Bahar ne oluyor?
-Ben şizofren değilim.
Bu lafımdan sonra ikimiz içimizden Dua ederek koşar adımlarla yurda gittik. İkimiz olayın şokundan çıkamadık.-Bahar biz ne yapacağız?
-Bugün yat yarın bunu Müdür Yardımcısısına anlatacağız.
-Tamam.Nur yukarı çıktı ikimiz yorganı burnumuza kadar çekip 1-2 saat olanları düşündük 1-2 saatten sonra Müdür Yardımcısı gelip "yatma zamanı" dedi ve ışıkları kapattı.
Sabah 7:09 ben uyandım ve Nur'u uyandırdım daha doğrusu uyandırmaya çalıştım
-Olm haydi uyan artık.
-*Kısık bir ses tonuyla* azcık bekle uyuyak be>
-Hıııı! Sen azcık diye diye ömrümü yersin ömrümü!Ranzadan indim telefonu elime aldım tiktok'a girdim mal mal videolar izledim her zamanki gibi. İzlerken aradan 1 saat geçti ve Nur şükür uyandı bana.
-Günaydın ne yapıyorsun?
-Şükür uyandın yani.
-Off! Abartma ya!
-Tamam birazdan Müdür Yardımcısına gideriz.
-Tamam peki dün gece ola-
-Tamam sus!
-Peki.15-20 dakikadan sonra ikimiz yukarı Müdür Yardımcısına çıktık;
-[Kapı çalma sesi]
-Gir.
Kapıyı açtık.
-Günaydın kızlar.
-Selam hocam!
-Buyrun ne oldu?
-Hocam oturabilirmiyiz?
-Tabi! Buyrun.
Oturduk ve Nur söze başladı "Hocam size anlatacağımı z birşey var". "Dinliyorum"."Dün
gece ikimiz yürüyüşe çıkmıştık...
Herşeyi anlattık Müdür Yardımcısı Bize kızgın kızgın ama Kızgınlığını saklamaya çalışarak bize bakıyordu.-Bana bakın Cadılar eğer dün gece olan olayı birine dahi anlatırsanız sizi yurttan atarım.
O masum, tatlı, düşünceli, işini bilen Ali girmişti yerine Kızgın, bencil, çirkin, korkunç, düşüncesiz Ali gelmişti. Hocayı anlayamamıştım.-H-hocam siz ne diyorsunuz.
-Ne duyduysan onu diyorum.
İkimizde şaşıp kalmıştık.Odadan çıktık ikimizde susup odaya doğru yürüdük. Yatağımıza oturduk ve boş işlerle uğraştık.
Sonra ben Nur'a "knk ben lavaboya gidiyorum", "napcan" "tövbe tövbe arkadaş sıçacam oldumu? (!)" "He tamam"
Lavaboya gittim tuvaletimi yaptım ellerimi yüzümü yıkadım ellerimi kuruladım be lavabodan çıktım yürüyordum ve birden karşıma geçmişin çıktı...
Yayım günleri pazartesi, Çarşamba, Cuma, pazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırları Yıktım BEN!
Jugendliteratur𝐁𝐞𝐥𝐤𝐢 𝐬𝐞𝐧 𝐝𝐨𝐠̆𝐫𝐮 𝐬𝐞𝐯𝐠𝐢𝐲𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐥𝐦𝐢𝐬̧ 𝐘𝐚𝐧𝐥ı𝐬̧ 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐝ı𝐧🌙...