Scuze că nu am mai postat de mult. Blu2berry, sper să îți placă acest capitol. Nu uitați de comentariul pentru dedicație (doar că Vanessa20anna are deja dedicatie și la fel și Blu2berry) restul puteți primi la acest ,,concurs,, pus de mine. Oarecum, în fine, să lăsăm asta.
Lectura plăcută!! (P.S. am pus o poză cu Kristoff)
Mă trezesc brusc...
Sâmbătă,ora 3:00
(6.06.1876)Este încă seară, dormeam așa de bine încât nici nu știu de ce m-am trezit. Lângă mine Kristoff încă doarme, pare atât de... inocent! Mă uit atentă la el până ce scoate un murmur care mă pune în sperieți. Credeam că se va trezi, norocul meu că nu a făcut-o...
Mă ridic în vârful degetelor și mă îndrept către ușă pentru a pleca în camera mea. Nu vreau să rămân aici, deoarece de dimineață se vor pune multe semne de întrebare asupra faptului că mă aflu în camera lui Kristoff. Poate dacă plec de acum, nu se va întâmpla nimic. Deci, mă îndreptam spre ușă, dar mi-a atras atenția ceva! Era o poză a familiei Lilie de pe vremea când Kristoff era mic. Și era atât de simpatic. Dacă te-ai uita la el acum, nu l-ai recunoaște! Presupun că are cu cine semăna, deoarece și mama lui este foarte frumoasă în această poză.Mi-am luat privirea de la poză și am decis să ies din cameră. Am deschis ușa încet pentru a fi sigură că nu se află nimeni prin jur, așa că am ieșit fără probleme. M-am îndreptat spre camera mea unde am făcut același lucru ca mai devreme: am adormit.
Sâmbătă,ora 7:00
(6.06.1876)Mă trezesc cu greu, mama orbindu-mă din momentul în care a tras draperiile.
-Hai, scoală-te, este mult de lucru azi! Îmi zice ea pe un ton vesel.
-S-a întâmplat ceva? O întreb eu pe jumătate adormită.
-Nu știai deja? Mâine este ziua în care plecăm toți împreună cu contele la un picnic în pădure.
-Ce? Eu de ce nu știam de acest eveniment? O întreb eu bucurată de veste.
-Credeam că te-a informat deja cineva, draga mea. Oricum, sa vi repede jos, avem mult de lucru! Îmi spune după care pleacă din cameră făcându-mi vesel cu mâna.
Imediat m-am ridicat și m-am dus să îmi fac rutina de dimineață. M-am îmbrăcat pentru lucru și am ieșit din cameră trecând prin holul principal, salutând pe toată lumea și privindu-i cum despachetează anumite lucruri. Cu toți păreau grăbiți, dar bucuroși. Și eu eram bucuroasă și nu îmi venea să cred câte evenimente se petrec aici. Deodată l-am văzut pe Henty afară, cărând niște cuti. Am ieșit afară și am mers să îl ajut.
-Bună, îi spun eu. Ai nevoie de ajutor?
-Mi-ar prinde bine ajutorul tău, spune el zâmbind. Deci, ești entuziasmată pentru ziua de mâine?
-Sinceră să fiu, am fost de curând anunțată despre evenimentul de mâine. Dacă nu te deranjează, mi-ai putea explica despre ce este vorba?
-Sigur, în fiecare an organizăm această ieșire în padure pentru a ne relaxa din cauza stresului cauzat de pregatirile pentru aniversarea contelui. Aducem aici mii de lucruri cum ar fi pături, coșulețe, alimente... și altele. Punem tot ce am pregătit pentru picnic în coșuri și plecăm toți din curtea conacul imediat după ce vine și contele. Mergem pe jos pâna în pădure unde ne instalăm într-un loc liniștit, ca o poiană. Unii dintre noi pot explora pădurea în echipe, iar ceilalți stau în locul unde ne-am instalat și așteaptă să ne întoarcem din pădure. Mereu îi luăm pe Aris și Corin cu noi, pentru orice eventualitate. Este cea mai bună zi, pentru toată lumea. Abia aștept să te poți bucura împreună cu noi de ea.
CITEȘTI
Viata de printesa
RomanceÎn această carte Angel(personajul principal), o fată de 18 ani a cărei familie a ars într-un incendiu neprevăzut este adoptată mai târziu de o femeie care ajunge ai fi noua mamă. Noua sa mamă lucrează (și locuiește) la conacul contelui Kristoff de L...