(Mladší a nezkažení čtenáři pryč ^^)
Nakonec Shinso souhlasil a já ho zatáhl do domu, který byl k mému překvapení prázdný. Otec doma nebyl, takže jsme to tu měli celé pro sebe. Za ruku jsem ho táhl ke schodům a následně až do druhého patra, kde jsem se zastavil až u dveří. Shinso mě na ně hned nalepil a hladově se mi vrhl na rty. Jednou rukou jsem mu vjel do vlasů a tou druhou mu začal rozpínat vestu kterou na sobě měl. ,,Denki... Ještě máš čas si to rozmyslet." Řekl vážně, ale podle tónu jeho hlasu mi bylo naprosto jasný, že už je dávno pozdě. ,,Chci tě...Už strašně dlouho." Zavrněl jsem mu do polibku a ten jsem následně prohloubil.
Vyhoupl jsem si ho na sebe a bez přerušení polibku jsem vrazil do dveří, u kterých jsme stáli. Opět jsem je zabouchl a následně jsem blonďáčka pohodil na postel. Byl na něj úžasný pohled, ale nehodlal jsem kochat dlouho. Postupně jsme ze sebe navzájem strhali všechno oblečení a já se mu vrhl na krk. Prolítlo mi hlavou pouto, které by jsme mohli utvořit, ale neměl jsem z toho dobrý pocit. Rukama jsem mu sjel až k jeho zadečku a on tiše zasténal. Ucítil jsem zase dotek na mých křídlech a prohnul jsem se v zádech. ,,Takhle ne chlapečku." Zavrčel jsem a chytil jsem mu ruce nad hlavou. Jemu se v očích jen zaleslo a opět nahodil ten svůj provokativní úšklebek. ,,A co uděláš ? Svážeš mě ?" Tentokrát jsem se ušklíbl i já. ,,A kdo říká že ne..." Rozhlédl jsem se po pokoji. K mému štěstí se na stole vedle nás válel provaz.
Asi jsem to trochu zakřikl. Shinso se natáhl na stůl pro provaz a než jsem se stačil pořádně posadit a změnit jeho nápad, zase mě pod sebe povalil a svázal mi ruce nad hlavou. ,,Shinso.." Zasténal jsem když si jazykem dělal velkou cestičku přes mé bradavky až k podbříšku, kde se zastavil. Jednou rukou se podpíral a zároveň opečovával můj hrudník, zatímco do pusy mi strčil tři prsty, které jsem rovnou začal slinit. Jakmile si strčil moji chloubu do pusy, prohnul jsem se v zádech a hlasitě zasténal, což se mi očividně líbilo stejně jako mě.
Začal jsem přidat na tempu, různě sát, olizovat a jinak pečovat o jeho nádobíčko. Zároveň jsem ho začal připravovat a různě roztahovat. ,,S-Shin-so...Už .. Um.." Hlesl mezi vzdechy, ale to už jsem cítil jeho nadílku v puse. Hlasitě se vydýchávál, ale to už jsem ho jedním pohybem přetočil na břicho a za boky ho vytáhl na čtyři. Jemně jsem ho zatahal za vlasy a otřel se svou chloubou o jeho vstup. ,,Nebudu hodný..." Zabručel jsem, ale ten jeho nadržený úšklebek nevypadal nijak překvapeně. ,,A kdo se tě o to prosí ?" Hlesl a pánví se pohl proti mě, načež jsem se jen usmál.
Cítil jsem jak do mě postupně proniká a i když to neskutečně bolelo, donutilo mě to hlasitě zavzdychat, což udělal i on. ,,P-Prosím..." Hlesl jsem a on se nenechal dlouho přemlouvat. Začal rychle přirážet a bolest se postupně měnila v neuvěřitelnou slast. Jeho ruce se mi zarývaly do boků a já v ruce drtil prostěradlo. Vzdychal jsem jeho jméno jak nějaká laciná holka z hospody, ale neskutečně jsem si to užíval. Když už jsem cítil že se blížím k vrcholu, vysunul ze mě. ,,Ahmm...S-Shinso." Vydechl jsem nespokojeně, ale to už mě přetočil zase na záda a roztáhl mi nohy.
,,Chci tě vidět." Hlesl jsem rozrušeně a přilepil jsem se mu na rty. Opět jsem do něj tvrdě přirazil a oba jsme navzájem zavzdychali. Miluju ten pohled na bezmocného blonďáčka svijejícího se pod mýma rukama. Denki mi sám on sebe vyhodil nohy na ramena a já se mu spokojeně přesunul s polibky na krk. Opět jsem se snažil mířit na jeho uzlíček, což se mi i povedlo a on se po několika přírazech prohnul v zádech a s výkřikem mého jména se kolem mě stáhnul a potřísnil naše bříška. Jenže mě v ten moment asi trochu přeplo a já se mu zakousl do krku. Bolestně vyjekl, ale zároveň následně zasténal. V ten moment jsem se udělal i já a unaveně z něj vysunul. Pohled mi spadl na značku na jeho krku. Fajn... Tohle v plánu nebylo.
ČTEŠ
Dragon slayer part 2 (mha)✔
FantasiaPříběh Katsukiho a Ejira nekončí. Pokročování knihy Dragon slayer přímo navazuje na příběh předešlé knihy. *** BOX x BOY Obsahuje scény 15+ Můžou se vyskytovat vulgární slova Postavy v příběhu nejsou mnou vymyšlené ✨Předem se omlouvám za chyby, čase...