Necunoscutul:Eşti bine?
Îl împing și vreau să plec,însă glezna mea nu era foarte bine. Acesta mă prinde din nou.
El:Ar trebuii sa te duc la cabinet.
Eu:Nu,sunt bine,mă descurc.
Băiatul mă ia in brate.Încerc să mă împotrivesc, dar mă ținea strâns. Mă ia pe sus si mă duce la cabinet.
Ajunși acolo,el mă pune pe scaun.I-am explicat doctoriței ce mă doare.Aceasta îmi controlează glezna.
Doctorița:Nu este ceva grav,dar nu vei putea merge foarte bine vreo săptămână. Care este prenumele tău și în ce clasă ești?
Eu:Ma numesc Aisha si sunt în clasa a 10 A.
Doctorița:Nu ți-am mai auzit numele și nici nu te-am mai vazut pe aici.Ești nouă?
Eu:Da.
Doctorița:Atunci,bun venit,sper sa te simți bine la noi.Hey,tu,cel care a venit cu ea,o poti duce și în clasă?
El:Sigur!
Mă ia din nou în brațe,ținându-mă strâns,dar fiind în continuare grijuliu.
Eu:Nu trebuie sa fi drăguț cu mine sau să mă ajuți.
El:*fără să bage în seamă ce am spus*Ce noroc,suntem în aceași clasă.
Super...ce bine am început la noua școală,mai întâi glezna și apoi el..minunat.
Ajungem în clasă,unde,profesorul deja venise.
Băiatul:Îmi pare rău că am întârziat.
Eu:Nu este vina lui,a mers cu mine la cabinet pentru că--*profesorul mă întrerupe *
Profesorul:Am înțeles, nu trebuie să îmi explicați.Presupun că tu ești fata cea nouă.
Eu:Da,eu sunt!*de ce mă întreabă toată lumea asta?*
Profesorul:Am înțeles!Poți sta lângă Theodor,dacă tot vă înțelegeți așa de bine.
"Theodor?Presupun că așa îl cheamă!Nu se putea mai bine....offf...să stau lângă el..."*gândesc eu*
Eu:Da...
Theo:*îmi șoptește la ureche*Nu mai fi încordată,o sa fie bine.
Oare ce voia să spună?Nu îi răspund nimic și mă ajută să mă pun pe scaun.Terminăm ora aceea și băiatul se duce afară.Trei fete din clasă vin la mine.
Una dintre acele fete:Ce drăguț că Theo te-a ajutat.Defapt,el e drăguț cu toată lumea.Apropo eu sunt Delia.Ea este Eliza,iar ea Bia.
Bia:Nu trebuie să ne prezinți tu!
Eliza:Da!Putem și noi!
Bia:Cine te crezi?
Delia:Vă rog,nu o speriați din prima zi!
Eliza:Mda..scuze..
Bia:Fără--*Delia o întrerupe*
Delia:Nu,te rog..Nu acum..
Eu:Ok.....
Delia:Am auzit că te-ai lovit la gleznă,acum ești mai ok?
Eu:Sunt bine!
Eliza:Ok..am înțeles..
Eu:Îmi pare rău..nu sunt obișnuită să fiu înconjurată de persoane..
Bia:E ok!O să te obișnuiești cu noi,sunt sigură!
Termin orele,vreau să plec,dar cineva îmi taie calea...
Theo:Hey...văd că șchiopătezi.Vrei să te duc acasă?
Eu:Nu,mă descurc...
Încerc să îl dau la o parte și să plec,dar acesta mă prinde de mână....
Theo:Nu vreau să înțelegi altceva....doar vreau să te ajut pentru că te-ai accidentat.
Eu:*trecutul începe să mă "bântuie"*Nu m-am accidentat!Sunt bine!Pot să fac orice!
Theo:Insist!
Eu:Te rog...nu trebuie...
Mă ia din nou pe sus.
"Of...m-am săturat,sper să scap încurând de el!"
Îl ghidez către casă și mă lasă în față.
Eu:Te rog mult să înțelegi!Mă descurc!
Apoi intru în casă cât de rapid pot.
Theo:Hmm..ce fată...nu am mai văzut una ca și ea...e specială