( Sasaminin ağzından )
Uyandığımda okulun revirinde yatıyordum . Aklıma gelen ilk şey Bakugou'ydu . Yanımda Uraraka vardı .
Direkt yataktan fırlayıp , ne oldu Bakugou nasıl diye sordum . Uraraka bana Ayağımı hemşirenin tedavi ettiğini , rahatlıkla yürüyebileceğimi ve karşılaşmayı kazandığımızı söyledi . " sana Bakugou'yu sordum Uraraka " dedim . Bakugou'nun çoktan tedavi edilip eve gittiğini söyledi . Sonra okulun çoktan bitmiş olması gerektiği aklıma geldi ve Uraraka'ya okul bitti senin evde olman gerekmiyor mu diye sordum . Uraraka' da bana aklının bende kaldığını başımda beklemesi gerektiğini düşündündüğünü söyledi . Bende zamanını çaldığım için özür diledim ve aynı zamanda beni beklediği için teşekkür ettim . Sonra evlere dağıldık .
(Ertesi gün)
_______________________
Sasami okula geldiğinde tüm kızlar başına üşüştü .
____________________
Mina : iyisisin ? Senin için çok endişelendik
.
Kızlar hep bir ağızdan : Evet. İyimisin ?Sasami : Evet , iyiyim endişelenmenize gerek yok
Aizawa : yerlerinizeeeeee , Karşılaşmaları düşündüğüm gibi çok az kişi kazandı . Bu böyle olmaz , daha fazla çalışmanız lazım . Bu yüzden size gruplar halinde görevler vericem ve onları yapacaksınız . Dünkü karşılaşmada kiminle eşseniz yine onunla grup olacaksınız.
_____________________
( Sasaminin ağzımdan )
Harika yine Bakugou'ylayım .
_____________________
Bakugou Sasami'nin söylediği cümleyi duydu ve arkasına dönüp Sasami'ye tam yumruk atacakken Sasami yumruğunu yakalayıp "o bir kere olur fazla zorlama " dedi ve Bakugou yu itti .
___________________
Aizawa ilk görevleri söyledi herkese farklı farklı görevler vardı .
__________________
( 3 ay sonra )
( sasami'nin ağzından )
Aradan 3 ay geçti ve hala Bakugou ile gruptayım .
Birlikte birsürü görevler yaptık .
____________________
Mina : Yeni öğrenciler gelicekmiş .Uraraka : öylemi , çok sevindim umarım iyi anlaşırız
Hayakure : Acaba nasıl insanlar umarım sevecen kişilikleri vardır .
Sasami : yeni kişilermi gelecekmiş ?
Mina : evet . Hepsiyle tanışmak için sabırsızlanıyorum.
Midoriya : ( mırıldanarak ) Kaç kişiler ? Nasıl insanlar ?İyilermi kötülermi ? Özgünlükleri ne ? Güçlülermi
Uraraka : D-D-Deku beni korkutuyosun
Aizawa : YERLERİNİZEEEEEE !! Bildiğiniz üzere yeni öğrenciler geldi . Takashi ıto , Sakura Suzuki ve Saseki İnuzuka .
____________________
Sasami Saseki ismini duyunca sanki o şirin tatlı sasami gitmiş yerine Bakugou'dan daha sinirli biri gelmişti . Hiç gülmüyordu yüzünde tek bir tebessüm bile yoktu . Öfkeli bakışlarla sadece saseki'ye bakıyordu .
___________________
Aizawa : Boş yerlere geçebilirsiniz.
____________________
Saseki Sasami den olabildiğince uzağa oturmaya çalıştı sanki aralarında çok büyük bi sorun var gibiydi .
__________________
(Teneffüs)
__________________
Kızlar Sasami'nin yanına gittiler .
_________________
Mina : Hey Sasami , Saseki ile soyadlarınız aynı . Bi yakınlığınız mı var ?Sasami : Evet . Kız kardeşim .
Uraraka : Kız kardeşinmi ? Çok iyi hep bi kardeşim olsun istemiştim .
_________________
Sasami hala öfke doluydu Uraraka'ya sert bir tonlamayla cevap verip oradan uzaklaştı ._______________
Bölüm sonu
____________________
Bu bölüm biraz kısa oldu
farkındayım Ama Umarım bölüm
Hoşunuza gitmiştir
Yeni bölümlerde görüşmek üzere 👋🏻
____________________
Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasami'nin kahramanlık yolu
Teen FictionSasami İnuzuka My Hero Acedemia'ya 2. dönem transfer olur . Okula geldiği ilk günden beri Bakugou ile aralarında bi savaş vardır . Fakat bu savaş ilerleyen zamanlarda büyük bir aşka yol açacaktır .