𝙈𝘾: Czym dokładnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 i co oznacza?
𝙉𝙅: Po angielsku możemy to przetłumaczyć jako "pudełko na pytania". Tym właśnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 - skrytką na pytania od Army. Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź - proste.𝙈𝘾: Co sądzicie o idei 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹𝘢?
𝙎𝙅: Kiedy pierwszy raz o tym usłyszałem, pomyślałem "Czy to jakaś nowa gra, o której jeszcze nie wiem?" Spytałem producentów, a otrzymawszy wyczerpujące wyjaśnienia podekscytowałem się. To rzeczywiście będzie jak gra! Codziennie otrzymujemy wiele pytań, udzielamy wywiadów i możemy porównać 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 do tego typu rzeczy, ale projekt ten na pewno obdaruje nas wieloma niespodziankami i cennymi doświadczeniami. Liczę, że otrzymam wiele pytań od naszych kochanych Army! ♡𝙈𝘾: Czego oczekujecie po projekcie 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹?
𝙏𝙃: Zabawy, dużo-dużo-dużo dobrej zabawy! Razem z Army wybierzemy się w podróż pełną wrażeń. Wy nie bylibyście podekscytowani oczekiwaniem na kolejne pytania? O co zapytają dzisiaj? Co jadłem na śniadanie? Czemu tamtego dnia założyłem dwie różne skarpetki? Ach, jest tyle możliwości! Jedyne czego żałuję to fakt, że nie będę mógł odpowiedzieć na każde z nich.𝙈𝘾: Na jakie pytania odpowiecie chętnie, a na jakie mniej?
𝙅𝙆: Co do pytań - nie wypada odmawiać odpowiedzi na jakiekolwiek, to kłóciłoby się z ideą projektu... Chyba że będzie naprawdę nie na miejscu. Zobaczymy. Och, wiem o co możecie pytać - o hyungów! Chętnie podzielę się wszystkim, co wiem. Zwłaszcza o Jiminie, haha!𝙈𝘾: Czy macie coś, co chcielibyście powiedzieć Army, które będą chciały o coś zapytać?
𝙅𝙈: Nie pytajcie Jungkooka o moje życie! Kto może wiedzieć o mnie więcej, niż ja sam! Chcę też dodać, aby nie wstydziły się nas i pytały o wszystko, co tylko wpadnie im do głowy. 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 służy pogłębieniu więzi między nami i Army. Ale nie muszą pytać tylko o nasze życie, jest wiele bardziej interesujących kwestii. Na przykład chętnie udzielę komuś porady. Chcę stać się bardziej przydatny i jeśli okaże się pomocny dla choćby jednej osoby, będę szczęśliwy.𝙈𝘾: Jaką pewność mogą mieć Army, że to naprawdę wy udzielacie odpowiedzi na ich pytania?
𝙔𝙂: Niech zastanowią się, co robią na Wattpadzie.𝙈𝘾: ...Na koniec powiedzcie kilka słów na zachętę do waszych fanów.
𝙃𝙎: Heeej, Army! ♡ Kochamy was tak bardzo, wiecie o tym? My też wiemy, jak wielka jest wasza miłość do nas, przekonujemy się o tym każdego dnia. Wasza nadzieja ma nadzieję, że i tym razem okażecie nam dużo miłości, wysyłając wiele ciekawych pytań każdego dnia. Dbajcie o siebie i nie słuchajcie Yoongiego, każdy kto jest niewyspany będzie wygadywał bzdury! Oczywiście, że to naprawdę my!
CZYTASZ
𝘽𝙏𝙎 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹
Fanfiction𝙈𝘾: BTS zapraszają na projekt 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹. ZAMÓWIENIA OTWARTE! 𝙈𝘾: Czym dokładnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 i co oznacza? 𝙉𝙅: Po angielsku możemy to przetłumaczyć jako "pudełko na pytania". Tym właśnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 - skrytką na pytania od Army...