𝙈𝘾: Po przeprowadzeniu wywiadu z BTS pora na pomysłodawczynię projektu - baesoobibi. Opowie nam ona o szczegółach związanych z 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹𝘦𝘮 i tym podobne. Przejdźmy zatem do sedna.
𝙈𝘾: Czym dokładnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 i co oznacza?
𝘼𝙐𝙏𝙊𝙍𝙆𝘼: To samo pytanie otworzyło wywiad z BTS. Namjoon udzielił krótkiej ale precyzyjnej odpowiedzi, w tej kwestii nie mam nic do dodania. Od siebie powiem jedno: mam nadzieję, że 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 posłuży czytelnikom za źródło rozrywki i każdy podejdzie do tego projektu na tyle poważnie, by zadawać pytania, jakie nie zawstydzą fandomu w oczach BTS, ale również z dystansem pozwalającym im zrozumieć, że to tylko zabawa.
𝙈𝘾: Co natchnęło cię do takiego pomysłu?
𝘼: Będąc szczerą - Tumblr. Jest to miejsce gdzie spędzam bardzo dużo czasu. Askbox jest nieodłączną funkcją Tumblra i polega na włączeniu/wyłączeniu opcji "zapytaj na blogu". Jest to świetny sposób na interakcje z obserwatorami i udostępnianie owych interakcji innym. Czytelnicy mogą zadać ci pytanie, a w zależności od preferencji autora bloga mogą mieć nawet możliwość zadawania pytań anonimowo. Niestety Wattpad nie jest wyposażony w takie cudeńko. Mogłabym co prawda bawić się w 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 na Tumblrze, ale tam dotarcie do polskich odbiorców byłoby katorgą. Chcę mieć wszystko w jednym miejscu.
Tak, Tumblr był inspiracją dla tej książki. Gdzieś tam istnieją pewnie podobne, ale nieważne. Liczy się tylko to, że chcę realizować się w swoich pomysłach i cieszyć się przy tym interakcjami ze swoimi czytelnikami. Kochają BTS tak samo jak ja i zabawnie będzie udzielać odpowiedzi w ich imieniu. Postaram się czynić to możliwie jak najbardziej in character, aby zaciąć Yoongiego. To słowa Hoseoka są prawdą - tak, to prawdziwi BTS odpowiadają na wasze pytania, haha.
𝙈𝘾: Czego oczekujesz po projekcie 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹?
𝘼: Na pewno wielu pytań, to oczywiste i najważniejsze. Mile widziana będzie kultura osobista i przemyślane pytania. Jakby nie patrzeć jestem jedynie pośredniczką między czytelnikami a BTS, którzy na pewno byliby... zniesmaczeni widząc niektóre z nich. Nie nakładam na was żadnych ograniczeń, ponieważ Jimin już wspomniał o tym, abyście nie wstydziły się i pytały o cokolwiek zechcecie. Ale na pewno jesteście na tyle mądre, by nie wspominać o pewnych zagadnieniach. Istnieją pewne granice, każdy jednak ma własny sposób ich wyznaczania, dlatego kwestia tego czy dane pytanie pojawi się w książce tkwi w samym czytelniku, zależy również od innych czynników jakie omówimy później.
𝙈𝘾: Army na pewno chciałyby otrzymać mały poradnik dotyczący zadawania pytań. Jak to działa? Jeśli jestem Army i chcę zadać pytanie komuś z BTS, co powinnam zrobić?
𝘼: Pierwszy krok to pomysł na pytanie i osoba, do której zostanie skierowane. W komentarzu pod rozdziałem Wasze Pytania lub w wiadomości prywatnej umieszczamy danego członka zespołu oraz treść pytania.
𝙈𝘾: Warto poruszyć temat liczb. W zarysie projektu widać, że liczba pytań oraz członków nie jest ograniczona. Możesz nam to wyjaśnić?
𝘼: Jasne. Istnieją dwa rodzaje pytań: indywidualne oraz grupowe. Pierwsze zadajemy danemu członkowi BTS, grupowe kilkorgu z nich a nawet całej grupie. Co do liczby pytań jest ona ograniczona, a wszystko zależy od rodzaju zamówienia. Jeśli swoje pytania skierujesz do konkretnego członka, możesz zadać ich maksymalnie dziesięć przy jednorazowym zamówieniu (co nie oznacza, że nie możesz wrócić i zapytać raz jeszcze). Jeśli chcesz wypytać więcej niż jednego członka musisz po prostu wyliczyć to na swój sposób, aby nadal było dziesięć pytań. Ta liczba może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od aktywności czytelników.
𝙈𝘾: Czy jest coś, co chciałabyś powiedzieć Army, zanim wyślą swoje pytanie?
𝘼: Bądźcie pewne, że wasze pytania pomimo selekcji i tak w większości przejdą przez sitko i zostaną opublikowane wraz z odpowiedziami. Nie jestem tak wybredna, haha! Bawmy się przednio! Nie mogę się doczekać pierwszych pytań!
𝙈𝘾: Na tym kończymy wywiad z autorką. Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie razem z nią i BTS!
CZYTASZ
𝘽𝙏𝙎 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹
Fanfiction𝙈𝘾: BTS zapraszają na projekt 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹. ZAMÓWIENIA OTWARTE! 𝙈𝘾: Czym dokładnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 i co oznacza? 𝙉𝙅: Po angielsku możemy to przetłumaczyć jako "pudełko na pytania". Tym właśnie jest 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹 - skrytką na pytania od Army...