Eğer şu an mal kuzeniniz Chooki’nin evinde ne yaptığını öğrenmeye çalışıyosanız siz kesinlikle ben yani Kotone Madison’sunuzdur.
Kuzene gittiğimde ilk 40 dakikaya kadar herşey normaldi ama sonra hayalim gerçek oldu ama bir farkla. Hayalim; o animelerdeki gibi özel bi güce sahip olmak. Aslında olan: özel bi güce sahip olmak ama farklı bi dünyaya gidip seninle aynı taraftakilerle papaz olmak… Ve tabii bay White’la tanışmak ta var. Ve çizim yeteneğimle birsürü işi başıma almak…
-Bu çalışma ellerinden öper *Kotone’nin önüne 40 tane ayrı çalışma bırakır* (Kuzenim olacak mal şahıs)
-Öpmez!!!! *kağıtların hepsini geri verir*
Bu arada olayı baştan alıyorum: 7 yaşımdan beri taktığım çok sevdiğim kolyemdeki blok kuziye gittiğimden beri ara ara parlamaya başladı. Ben de o zaman belki bişi biliyodur diye bi antikacıya gidiyim dedim. Gittim bana bişey gösterceğini söyledi. Beni bir kapıdan geçirdi sonra bi şövalye geldi şöyle miğferli felan. Sonra ben de korkudan baya baya sıçıcaktım işte sonra kocaman bi kapı gördüm böyle süslü püslü parlak şeritli filan ben de bu ney la dercesine bakmaya gittiğimde yanlışlıkla blok sayesinde Quarton’a geçtim. Oraya gittiğimde bi su birikintisine baktığımda göz bebeklerim gördükleri şeyle halay çekerken hissettiğim güçlerimle tüm duyularım bayram etti. Çünkü animelerdeki gibi gözüküyodum ^-^ Ama sonra duyduğum şeyle kulaklarım sikildi. Savaş sesleri geliyodu ve benim daha silahım bile yoktu!!!! Ah şöyle SAO’daki gibi olacaktı da onların ağzına sıçacaktım… Ama bizim taraftan bu tarz benime gitse tarz olacak kadar tek renk giyinmiş 6 kişi geldi onlarla tanıştım savaşıyoruz felan. Ama bu mallar beni hep en arka safhaya atıyolardı!!! Ben o kadar SAO’yu boşuna izlemiyorum heralde!!! Bende aralarından geçiyorum elimde bi katana beliriyor önüme gelene bir tekme dercesine önüme geleni kesip biçiyorum sonra düşman ordusunun ortasında kaldığımı fark ediyorum sağımdan solumdan gelenlere dalıyorum felan bu arada da bizimkiler orduyu yara yara geçip bana yardım ediyolar orduyu halledince beni fırçalıyolar falan. Sonra da böyle bişi çıkıyo ortaya ama bu istinasız her gidiş gelişte oluyo ama o ortada kalma kısmı hariç.
-Kuzi hadi seninkilerle biraz takılak!!!!
+ Olmaz (Chooki yani mal kuzenim)
-*ağzını büzer ve yavru köpek bakışları atar* Ama niye?????
+Hayır
-Hadiiiiii
+Hayır
-Yaaaaaa
+Of tamam
-Yeesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hehehe hep işe yarıyo bu :) Anlamadığım bu niye izin vermiyor ki. Sonuçta yemiyorum kankalarını… Chooki hemen hazırlanmış beni bekliyo tabii bunun saç baş derdi yok deeeeermişim. Bu mal saç uzatmış alttan saçını bağlıyo. Ama yine de benim kadar uğraşmıyor çünkü bunu öndeki pofuduk yıldız şeklindeki sarı saç yığınından anlıyorum.
-Ya sen nası saçının şu ön kısımlarını bu kadar pofuduk yapabiliyon?? Pofuduk saç benim olayım!!!!!
+Neden yoksa kıskanıyo musun?
-Ya da yok boşverdim
+Yani kıskanıyosun
-Ya üf evet kıskanıyorum!!!!! *Chookinin saçını birbirine karıştırır pofudukluk falan kalmaz*
-Tamam şimdi oldu :)
+*saçlarının 3. Dünya savaşından çıkmış gibi karman çorman olduğunu farketmez* Tamam o zaman
*diğerlerinin yanında*
[Kotone]
Diğerlerinin yanına gidince Chooki'nin saçlarına ve bana dinazor görmüş gibi bakıyolardı ehehe.
+Noldu niye öyle bakıyosunuz???
-Saçlarına hiç dikkat etmedin mi kanka??? (Kırmızı-kahverengi saçlı olan)
-Ooo sevgilin mi o??? (yeşil saçlı piç!!!!!)
-Hayır kuzeniyim!!!!!
-Kanka saçın 3. dünya savaşından çıkmış gibi :D (mavi saçlı olan)
-Kuzen bunlar kim?????
+*Gureni işaret eder* Guren, *Toxsa'yı işaret eder* Toxsa, *Ceylan'ı işaret eder* Ceylan, *Gen'i işaret eder* Gen ve *Beni'yi işaret eder* Beni.
-Ben de Kotone ^-^
-Onu geç de saçına noldu senin??? (Guren)
+Herzamanki gibi
-Senin saçın ne zamandan beri Taksim meydanı gibi takılıyo o zaman (Ceylan)
-*Ceylan'a piç smile yapar*
-*hemen çakar köfteyi*
+*o da köfteyi çakar* *korku filimlerindeki gibi yavaşça döner* KOTONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Ehehe ben kaçar
+İNTİKAMIMI ALICAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Chooki]
-Senin kuzen çok kafaymış lan niye daha önce söylemedin??? (Ceylan)
+Hemen söyleseydim yanına Kotone'yi alırdın ve sizi susturmamız imkansız olurdu ^-^
-Valla haklı (Toxsa)
-O kadar da geveze değilim!!!! (Ceylan)
-Evet öylesin!!!!! (ben ve Ceylan dışındaki herkes)
+DHDEHYBUBHUFBUBRUB :D
Birden bloklarımız parlamaya başladı. Blok demişkken anlaşılan yine o salak kızla uğraşıcaz -_- Aslında Kotone'ye çok benziyo. Neyse...
-Gidiyoruz!!! (Guren)
Bay White'ın dükkanına gittiğimizle gördüğüm şeyle ufak çaplı olamayan bir şok geçirdim.
[Kotone]
Vat dı fak?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
-SENİN BURDA NE İŞİN VAR?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Chooki'yle ikimiz aynı anda)
-ÖNCE SEN!!!!!!!!!! (ikimiz yine aynı anda)
Bu böyle olmicak
-*bay White'a dönerler* NELER OLUYO????!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oha yine aynı anda)
-Bİ SUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (hayat bizle dalga geçiyo galiba yine aynı anda -_-)
-E oha ama biriniz sussun artık (Ceylan)
-TAMAM ^-^ (tek kelime etmiyorum!!!!)
-Sususcak mısın artık?!!!!!!! (yine mi??!!)
-E YUH YANİ!!!!!!!!! (OHA)
-*facepalm* (aynı anda -_-)
-Allah bi zamanlama vermiş gerisini koyvermiş :D (Ceylan)
-*öldürücü lazer bakışları* GEBER CEYLAN!!!!!!!! (söylemeye gerek yok)
-*Kotone'nin ağzını tutar* Şimdi söyle (Ceylan)
-Ceylan bırak kızın ağzını/ıı ıı ıı ııı!!!!!!!!! *Ceylan bırak benim ağzımı demeye çalışıyo* (Zeliha'dan bir OHA yolluyorum bu işe (bkz: Deliha) )
-YUH!!!!!!! (Beni)
-VAY ARKADAŞ BENİ BİLE ŞAŞKINLIĞINI GİZLEYEMEDİ (kuzenimle ne zamandan beri bu kadar uyumlymuşum)
-E oha ama biririniz susun. (Gen)
-EN İYİSİ BİZ QUARTON'A GEÇELİM -_- (ikimiz birlikte)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzcük (Tenkai Şovalyeleri Fanfic)
FanfictionNot: Bu hikaye tamamen bir can sıkıntısı ürünüdür. Klasik fanfic sevenler hemen bu hikayeyi terketsin çünkü bu fanfic daha çok normal bir Türk kızı-normal çocuk bir Kuzen tadında olacaktır. Not 2: Kuzenle olayları aynı olmıycak.