Medya: Yanınızdayız Cemcel
Cemre Solmaz
Okula yeni geldi. En yakın arkadaşları Merve ve Yaren. Sakindir ama sevdiklerine zarar geldimi gözü döner. Aynı zamanda asidir. Erkeklerle çok olmasada konuşur. Ama güvenmez çünkü daha önce ilk sevgilisi tarafından aldatılmıştır.
Özgür Deniz Cellat
Okulun en popiler çocuğu. En yakın arkadaşları Behzat ve Berke. Yerine göre sinirlidir. Aynı zamandada asi ve umursamazdır. Kızlar peşinden koşar ama o yüz vermez. Aldatıldığı için oda kızlarla çok konuşmaz.
Yaren Alaca
Okula yeni geldi. En yakın arkadaşları Cemre ve Merve. Sadece sevdiklerine zarar geldimi sinirlenir. Erkeklerle konuşur. Sevgilisi olsun ister.
Berke Yardım
Okulun en popiler çocuğu. En yakın arkadaşları Cellat ve Behzat. Yerine göre sinirlidir. Kızlar peşinden koşar. Ama o gerçek aşkın peşindedir.
Merve Yalçın
Okula yeni geldi. En yakın arkadaşları Cemre ve Yaren. Sadece sevdiklerine zarar geldimi sinirlenir. Erkeklerle konuşur. Sevgilisi olsun ister.
The Bezhat
Okulun en popiler çocuğu. En yakın arkadaşları Cellat ve Berke. Kızlar peşinden koşar. Ama oda gerçek aşkın peşindedir.
Kitaptaki Shipler
CemCel
🌼🌊🌵😈
YarBer
🐣🦁
MerBeh
💫📿
191 kelime
Merhaba umarım kitabı beğenirsiniz.
İlk defa yazıyorum hatalar olursa kusura bakmayın.
Sizi seviyoreeeee.Bölüm bugün yada yarın gelir.
Şunu yapmadan geçemem,
CEMCEL SONSUZZ CETVEL YOLSUZ 🌼🌊