#ot7 | jedna rzecz lub czynność, która od razu potrafi poprawić ci dzień?

36 11 13
                                    


PYTANIE OD: timidpeachy



NAMJOON: Jeśli istnieje taka możliwość, wybieram się na spacer. To naprawdę pomaga zebrać myśli, pozbyć się tych zbędnych. Lubię spacerować, zwłaszcza gdy powietrze jest rześkie a niebo bezchmurne. Przejażdżka rowerem też jest niezła. Dzięki takim aktywnościom dzień staje się lepszy, a człowiek i jego umysł nabiera sił. 



SEOKJIN: Jedzenie! Życie od razu nabiera sensu. Ale na dzień dzisiejszy nie zawsze jestem w stanie jeść to, na co mam ochotę. Cóż, zawsze zostaje przeglądanie zdjęć różnych potraw... Lepiej pójdę zagrać w Mario Cart, ale jak Jungkook znów mnie ogra... Nie, zdecydowanie do tego nie dopuszczę!



YOONGI: Sen.



HOSEOK: Dance, dance, dance, dance with me~, hahaha! Taniec jest jedną z tych rzeczy, ale najważniejsze to dzielić czas z tymi, na których nam zależy. Spotkać się z kimś, porozmawiać, zabawić się. Jednak ponieważ nie mam aż tyle czasu, staram się nim dobrze gospodarować. Wtedy zawsze znajdzie się choćby chwilka na zabawę z przyjaciółmi.



JIMIN: Wiecie, nie chcę żebyście myśleli, że jestem jakimś pyszałkiem... Ale w sumie lubię słuchać pochwał na swój temat. Oczywiście tylko tych szczerych, haha! Kto nie lubi komplementów. Są najlepszą nagrodą za ciężki wysiłek. 



TAEHYUNG: Ach, jest tyle rzeczy, które mógłbym wymienić! Dziś rano miałem wziąć kąpiel, ale Jin mnie uprzedził! Wcześniej zamówiliśmy kurczaka, którego dostarczyli, gdy Jin był jeszcze w łazience. Skorzystałem z okazji i wziąłem jeden kawałek z jego przydziału. Pyszne! Smakowało jeszcze lepiej doprawione małą zbrodnią.



JUNGKOOK: Wszystko co ma związek z moimi hobby. Najlepsze są gry. Ponieważ większość wolnego czasu spędzam z padem w dłoni, mam całkiem dobry humor - w końcu zawsze wygrywam z pozostałymi. To jest w tym wszystkim najlepsze. Smak zwycięstwa.


𝘽𝙏𝙎 𝘢𝘴𝘬𝘣𝘰𝘹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz