-פרק 4-

957 106 97
                                    

נקודת מבט הארי

התעוררתי מהשעון מעורר שהיה מונח לידי, התעוררתי מיד כשהבנתי שהיום זה היום בו אין לי מה לעשות והכל אצלי פנוי, זה מפתיע כי זה לא קרה המון זמן. התיישבתי במיטה וישר משכתי את הטלפון אליי בחיוך, פותח את הטוויטר ושמח לגלות שאנשים עדיין מתלהבים ממה שקרה בגראמי. מאותו היום אני לא יכול שלא לחשוב על מה שקרה, אבל הוא באמת לא שומע שירים שלי? אידיוט, ועוד אומר לי שנעלמתי. רוב השירים שלי עליו והוא עוד לא שומע אותם?

במקום להתעצבן חייכתי ונשכתי את שפתיי בנסיון לעצור את החיוך, פרפרים תקפו את בטני ישר.
אני לא יודע למה אני מגיב ככה, אני אמור לכעוס לא?
הוא כועס עליי ומתעצבן וכל מה שאני עושה זה לחייך.
הוא גם באמת חושב שאני מאמין לזה שהוא ואלינור ביחד, אני לא כזה מטומטם כמו שהוא זוכר אותי.

המשכתי להיות קצת בטוויטר, אני לא מצייץ כלום כמעט אף פעם, אנשים לא אוהבים את זה אבל אני באמת לא רואה סיבה לצייץ משהו.
לפתע ראיתי שמעריצים מצייצים שיש הופעה, ללואי יש הופעה?
עבר שבוע מהגראמי איך הוא הספיק? גיחכתי מעט וישר קמתי למחשב עבודה שלי.

ירדתי למטה במדרגות וישר התיישבתי בכיסא במהירות, חיפשתי אתר לקניית כרטיס, לא סתם אמרתי שזה לא הפעם האחרונה שהוא יראה אותי, למה הוא חשב שאני מתכוון? אם הוא חושב שאני מתכוון לעקוב אחריו אני אצחק עליו כל כך.

מצאתי אתר בו יש כרטיס לקנייה, לעזאזל יש עוד שלושה ימים להופעה, מתי הוא הספיק להודיע על הופעה ולא ידעתי?
נכנסתי מהר לאתר והזמנתי כרטיס, נשארו כמה בודדים אז הספקתי מעולה.

לרגע נעצרתי כשנזכרתי שדיבר על פרדי, הוא אמר שיש לו את פרדי, מן הסתם שיקר, הוא חושב שאני מפגר ולא רואה מה קורה סביבי?
עברה בי מחשבה אחת, שאני לא יודע מה לעשות איתה ואיך לבצע את מה שיש לי בראש.

אבל אולי אני אוכל לעזור ללואי לקבל את פרדי?
למרות שהוא לא רוצה קשר איתי? אני לא נותן לו ברירה בנוגע לקשר שלנו, אני לא ארד מהעניין הזה כל כך מהר.

נקודת מבט לואי

״תודה״ מלמלתי בשקט לאלינור כשהגישה לי את ארוחת הבוקר
טעמתי ממנה מעט אבל לא היה לי יותר מדיי זמן, הייתי צריך לחשוב על ההופעה, אין מה לחשוב או לתכנן אני פשוט לחוץ.
קמתי מהר משולחן האוכל עד שלפתע נשמע קול מאחורי גבי
״להגיע להופע-״
״אל תגיעי, אני לא חושב שזה רעיון טוב״
עניתי לאלינור וישר עליתי למעלה במדרגות.

התיישבתי בשולחן עבודה, קורא את השיר Habit שוב ושוב.
אני מתכוון לשיר אותו בהופעה בקרוב.

אני נכנס כל הזמן לטוויטר לבדוק אם השמועות בגראמי הפסיקו, ולא, הן לא. אני מתחיל להתרגל לזה ולא לתת לזה יותר מדיי יחס.
אני בטוח שהארי המשיך מזה הלאה וסתם מנסה לשגע אותי כשאומר לי משפטים הזויים.

בגלל שנזכרתי בגראמי, אז נזכרתי גם בפרדי, אני מתגעגע אליו, לא ראיתי אותו כל כך הרבה זמן.
אני משקר להארי שיש לי אותו, אני לא בטוח שהוא קנה את זה.
הייתי מיואש מלנסות כל פעם לקחת אותו מהבית של בריאנה, אבל לא הייתה לי ברירה אחרת, אני לא יכול פשוט לוותר עליו.

קמתי משולחן העבודה שלי, תפסתי את המפתחות וישר ירדתי במהירות למטה,
״אני הולך!״ צעקתי לאלינור וישר יצאתי מהבית.
פלטתי אנחה כי ידעתי איך המפגש עם פרדי יגמר, כרגיל.

התקדמתי לאוטו והתיישבתי בו, התנעתי את האוטו והתחלתי בנסיעה לביתם של בריאנה ופרדי, הם לא רחוקים ממני, רבע שעה נסיעה זה מעולה בשבילי.

***
טרקתי את דלת האוטו והתקדמתי לדלת ביתם.
נעמדתי ונשמתי נשימה אחת עמוקה, ישר לאחר מכן דפקתי בדלת.
לא פתחו לי, ניסיתי לפתוח את הדלת בעצמי, ה-היא נפתחה?

נכנסתי בשקט לבית,
״פרדי?״ שאלתי בשקט וסוגר את הדלת מאחורי.
״בריאנה?״ נגעלתי אך שאלתי.

עמדתי באמצע הבית, מסתכל מסביב ומבחין בצעצועים זרוקים על הרצפה, דפים ועפרונות צבועניים. הבנתי שזה של פרדי.

״אבא?״ נשמע קול מאחורי גבי
״אבא? אבא לא פ-״ אמרה בריאנה שנכנסה עם פרדי לבית.

פרדי ישר רץ אליי בחיבוק, חיוך ענק הופיע על פניי, הרגשתי כאילו הכל בבטן שלי מתהפך, אני כל כך שמחתי לראות אותו!

ישר כשהגיע אליי תפסתי אותו והרמתי אותו אליי.
״התגעגעתי״ אמרתי בהתרגשות, ליטפתי את ראשו והצמדתי אותו יותר קרוב אליי, הוא היה קטן ומתוק, כמו שזכרתי אותו.

״אפילו לקניות אני לא יכולה לצאת בלי שתופיע״ אמרה בריאנה וזרקה את מפתחות הבית על השולחן. מתקדמת להרים את מה שפרדי השאיר על הרצפה.

״אם הייתי נותנת לי לראות אותו זה היה הרבה יותר פשוט״ אמרתי והמשכתי ללטף את ראשו של פרדי.

״פרדי תלך לחדר, אני כבר אבוא״ אמרתי והורדתי את פרדי לרצפה.
הוא ישר הסכים ועלה למעלה במדרגות הבית.

״גם אם אני לא נותנת לך לראות אותו, לא אומר שאתה צריך לבוא לפה כל יום, ועוד לפרוץ לכאן, תראה מה אתה עושה. זה מגוחך.״
אמרה וגרמה לי להתמלא בעצבים שבערו בכל גופי.

״מגוחך? את לא נותנת לי לראות את הבן שלי בריאנה, ולפעם הבאה, תלמדי לסגור את הדלת, יש מפתחות.״
אמרתי והתקדמתי לדלת.
״אני אראה את פרדי, גם אם תרצי וגם אם לא.״ הוספתי וטרקתי את הדלת אחריי.

נשארתי עומד מאחורי דלת ביתם, שוב עומד ושוב בלי פרדי.
אני לא מסוגל להתמודד עם דבר כזה לבד. אין לי ממי לבקש את העזרה בזה, אני לא רוצה להכניס לזה את האחיות שלי, ואלינור היא כמו זרה בשבילי, אני לא יכול לבקש ממנה דבר כזה.

אני באמת לא יודע מאיפה להשיג את העזרה הזו, אבל אני צריך אותה.

אהבה אסורה L.SWhere stories live. Discover now