Pár slov na úvod...

22 2 0
                                    

Má sestra Hermiona vždy žila lepší život než já... Už v 1 ročníku co jsme s Hermionou byli v Bradavicích si Hermiona našla své kamarády, a já neměla nikoho kdo by se se mnou chtěl bavit. Nevím jestli je to z toho důvodu, že je Hermiona v Nebelvíru a já v Havraspáru, ale vždy mě Hermiony kamaradi brali všude sebou a tak nějak jsem mezi ně zapadla. Jednou jsem ale potkala někoho kdo můj život úplně změnil. Slavného Draca Malfoye. Ano dřív jsme spolu chodili a prožily jsme si toho spolu vážně hodně. Bylo to fajn, ale nikomu jsme to neřekli. Dokonce ani Hermiona to neví. Asi se ptáte proč jsme se rozešli, nerozešli jsme se proto že by nám to neklapalo to ne, nám to právě že klapalo tak dobře, že jsem si i někdy říkala jestli to není sen. Rozešli jsme se proto, že mě Draco povedl s Pansy Parkinsonovou. Pansy pro mě byla vždy fajn holka, občas jsme se i bavili. Jenomže po tom co se tohle stalo spolu nedokážeme promluvit ani slovo. Prakticky to stejné mám i s Dracem. Draco se mě po tom nějakej čas snažil dostat zpátky. Jenomže já jsem si mezitím našla už někoho jiného... Cedrica Diggoriho. Jak se to Draco dozvěděl tak mě nějak tak začal nenávidět. Začali jsme si nadávat a prostě náš vztah úplně vymřel. Teď se nic nezměnilo a Draco a Pansy mě nenávidí a já nenávidím je. Teď ale žiju celkem fajn život mám skvělého kluka, skvělé kamarády a skvělou sestru. Nic lepšího jsem si snad přát nemohla...

Z nenávisti o krok dál...Kde žijí příběhy. Začni objevovat