Merhaba güzel kirpikli adam;
Şimdi sana seni nasıl sevdiğmi anlatıcam biliyorum sen beni yine dinlemiceksin ama olsun.
Yine o saat gelmişti ağladığım saat evet aslında güldüğüm zaman yok ama olsun her neyse
O saat geldi ve sol yanımda ki hançeri daha çok batırdılar bana ve ağlamaya başladım , hemen elime bi kalem aldım ve sana olan sevgimi anlattım
Seni seviyorum kirpikleri güzel olan adam seni mecnuna aşık leyla gibi seviyorum , julyetin romeoya kavuşamadığı gibi bile bile seviyorum senii
Ben yine bu gece belkide senin için ağlıyorum
Yanına gelmek istesemde gelemiyorum olmuyor çünkü korkuyorum beni istemessin diye bu yüzden hep uzakdan seviyorum seni, sol yanımda ki hançer sen yokken bana hep acı veriyor hayat işte hep sevdiğni alır neysee sevgilim seni çok seviyorum anla dicem ama hakkım yok dimi bu yüzden satırlara anlatıyorum sana olan sevgimi.
Baktım ki kağıdıma göz yaşlarım düşüyor hemen kalemi bırakıp hızla elimi gözlerime getirip akan göz yaşlarımı durdurmaya çalıştım ama olmadı bu yüzden pes ettim ve hıçkıra hıçkıra ağladım , zaten bıkmıştım sana olan sevgimi satırlara anlatmaktan ..
Artık sadece ağlmayı tercih etmiştim .. şimdi diceksiniz ki neden pes etti bu mal , hayır sadece biraz ara veriyorum zaten başkasıyla mutlu ..
Çok ağladığım için uykum gelmişti hemen hızlı , hızlı üstkata çıktım ve kendimi yatağıma attım gözlerim zaten direk istemsizce kapandı .. ve o karşımda evet evet o karşımda kirpikleri güzel olan adam karşımda ve benle uyuyo kesinlikle ona sarılıp kokusunu çekmem lazım bu bana bir ömür yeter tam sol tarafımda ki sevdiğme sarılcakken gözlerim açılır ve o sol yanımda yoktu lanett olsun diye bağırdım ve yataktan hızla kalktım neden seni bu kadar çok severken bana bu acıyı veriyosun nedeen ..
Çook seviyorum işte mesela :
Yıllar sonra ailesine kavuşmuş bi kız çocuğu gibi seviyorum
Uçan balonları dağıtıp çocukların mutlu olmasıyla gülen zengin birisi gibi seviyorum kimse anlayamaz ,, ben sevgimi satırlara hiç anlatamadım, anlatamamda
Sevgi zaten yaşanır anlatılmaz
Şunu unutmayın seviyosan vazgeçmee bee acı da çeksen vazgeçme belkii senin olur ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Olan Duygularım
Short StoryMerhaba ben aşık bi genç kızım adımı sorarsanız boşverin "ruhsuz " demeniz yeterli