1.kapitola Jak to všechno začalo.

144 9 0
                                    

Když mi byli čtyři tak jsem se rozhodla že se chci stát kraslobruslařkou.Viděla jsem to v televizi moc se mi to líbilo ty jejich krásmé drezy , jak se třpytil.A jednoho dne mně mamka vzala do jednoho klubu.Jmenoval se Ledové panenky České Budějovice.Moc se mi tam líbilo a myslím že i mojí mamince.Tak jsme vyplnili přihlášku a začala jsem chodit.Potřebovala jsem brusle a pro začatek mi slačili používané.Pak mi mamka dala teplé oblečení aby mi nebyla zima no na kluzišti je velká zima.A vyrazila jsem s ní na první trénink byla jsem v té začátečnické kategoriji.Naučili mně tam pořádně bruslit a pak i ty otočky.(pirulety)První trénink se mi moc líbil našla jsem si i pár kamarádek.No a pak začaly soutěže už jsem byla lepší tak jsem k pátím narozeninám dostala nový drez.Moc se mi líbil byl tak okouzlující moc se třpytil jako ten jak jsem viděla v televizi.Byl tak přepychvě kamínkoví a modrobíli s kytičkama.A pak přišla moje kategorie a já jsem se moc bála že to pokazím, ale na konec jsem to zvládla i trenérka mně pochválila.A šli jsme s trenérkou na výsletkovou lavičku a na velkým plátnu byla čísla 3,6 4,5 3,7 3,6 5,6 No a už jsem věděla že to na výhru nestačí byla jsem moc sklamaná. BUDU SE SNAŽIT DODÁVAT KAPITOLU KAŽDÝ DEN.

Od narozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat