Perrie vešla do mé ložnice a já hned za ní. Na posteli ležel už zabalený a zavřený kufr. Má blonďatá kamarádka neváhala ani chvíli, otevřela ho a začala z něj vyndavat moje pracně naskládané věci. I když mě to ve vnitř drásalo a měla jsem jí chuť poslat někam, (všichni víme kam :) ) nic jsem jí neřekla. I když to přiznávám nerada, má více informací než já co se týče našeho tripu do neznáma.
Chvíli jsem jen stála mezi dveřmi a sledovala jak mi ničí moje symetrické dílo v kufru. Jak vyndá jedno tričko a přidá tam jiné. Jenže ona nechápe, že mě jako perfekcionistku její skládací styl brzo asi přivede do blázince. Nechápe, že když odendá jedno tričko z pravého horního rohu, nemůže potom přidat jen tak nové tričko do levého dolního rohu. To prostě nejde! Nechápe, že džíny patří ke kalhotám. Nemůže je jen tak položit na tílko. Prostě fuj! Mohla bych kritizovat její skládací schopnosti až do zítra, možná ještě déle. Ona prostě nechápe ten smysl, když se má něco někam naskládat.
Několik minut mi takto drásala nervy. Po chvíli s tím naštěstí přestala. Což je dobře, jinak už bych se z toho asi sesypala. Podívala jsem se na hodiny. 8:54. 'V kolik budeme vyrážet?' vznesla jsem otázku vůči ničiteli mého organizovaného pořádku v kufru. 'No, kufr jakž takž přebraný, takže teoreticky by jsme už mohli vyrazit. Docela mě překvapuje, že sis sbalila skoro vše správně. Čekala jsem, že to budu přebírat několik hodin a ono stačilo pár minut. Furt mě překvapuješ Brino. :D' dořekla Perrie. 'To ty mě taky...' ( samozřejmě jsem to nemyslela úplně v nejlepším po tom, co mi provedla v tom kufru... ale naštěstí se už dál nevyptávala. ) Potom jsem se šla převléknout. Z Perrie jsem vypáčila, že poletíme letadlem. Což mě potěšilo, protože letadlem lítám ráda. Na sebe jsem hodila béžové kalhoty a takový trošku divočejší černý top. Nevím jestli se do letadla úplně hodí, ale v tu chvíli mi to moc nedošlo.
Ještě chviličku jsme jen tak blbli a povídali si. Pak ale nastalo to drama. Jak máme ten kufr zavřít? Perrie to zkoušela normálně. Dala k sobě obě strany a tahala za zip. 'Pozor ať ten zip neutrhneš!' okřikla jsem ji. Samozřejmě v kamarádském a mírumilovném slova smyslu. Nemohli jsme se přestat smát. Už ani nevím, co na tom bylo tak vtipné, ale umírali jsme smíchy. Pak jsem navrhla, že si sednu na kufr a ona se to pokusí zavřít. Souhlasila, a tak jsme můj nápad uskutečnili. Sedla jsem si tedy na kufr a Perrie zatáhla za zip. Konečně! Podařilo se nám ho konečně zavřít. 'Vyfotím tě.' řekla Perrie. -cvak- ... a bylo to. Fotku mi ukázala. 'Ta je hezká!' zajásala jsem. Hned jsem si ji přidala na instagram.
Instagram :
Sabrina Carpenter
To se líbí : @Perrieedwards a 1 220 672 dalším
@sabrinacarpenter. : Tak a můžeme vyrazit :)
Chvíli jsem si pročítala komentáře pod mou novou fotkou na instagramu, pak jsem se ale konečně zvedla a s Perrie se vrhla do děje jejího šíleného nápadu. Zamkla jsem dveře a vydala se do víru šílenství, neboli na výlet s mojí střeštěnou blonďatou kamarádkou.
Cesta na letiště trvala přibližně hodinu a půl. Řekli by jste si že je to dlouhá doba, ale pro nás to rozhodně dlouhá doba nebyla. Zpívali jsme si s rádiem, pomlouvali ostatní, říkali si drby, mluvili o klucích ( Jelikož jsem single tak jsem k tomu neměla moc co dodat, ale i tak byla sranda. ) a spousta dalších věcí. Upřímně se divím, že jsme to všechno za tu hodinu a půl stihly.
Ahoj všichni :) Doufám že se vám druhá kapitola 'Léto s celebritou' líbila. Otázka pro dnešní den... co si myslíte o Sabrině? Myslíte že s tím Perrinim skládáním do kufru přehání když říká, že jí to drásá nervy? Napište mi váš názor do komentářů. Taky budu moc ráda za srdíčko ♡. Přeji vám krásný nový týden :)
9/3/2021
k<3
ČTEŠ
Léto s celebritou [Tom Holland]
Romance°Léto s celebritou [Tom Holland]° • Romance | FanFiction | Teenfikce • - inspirace : žádná - originální dílo Letošní léto jsem chtěla trávit jako každý rok. Já, foťák a hromada fanoušků společně se mnou na koncertě. Oni jásají na...