Nyau nyau nyau nyau nyau nyan. Nyan nyan nyan nyan miáu miáu miáu nyan. Nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyau nyan.
Nyau nyan Cica Cézár nyau Cica Célia nyau Cica Cecil nyau nyau nyau nyan nyan miáu. Nyan nyan nyan nyan nyau Cica Cézár nyau Cica Célia. Nyau nyau nyau nyan. Miáu Cica Cecil miáu miáu nyan nyan nyau nyan. Nyau nyau nyau nyan miáu. Miáu miáu nyan.
Nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau. Nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu nyau nyau nyan nyan.
Miáu miáu miáu nyan nyan nyan nyan nyau nyau nyau nyan nyan nyau. Nyan nyan nyan nyan nyan nyau nyau nyau miáu nyau nyau nyan nyan miáu miáu. Nyau nyua nyau nyan nyan nyan nyan nyan miáu miáu.
Nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyan nyau miáu miáu miáu nyau nyau nyan nyan, nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyau miáu miáu nyau nyan nyau nyan nyan.
Miáu miáu miáu nyan nyan nyan nyan nyau nyau nyan nyan. Nyau nyau nyau nyau nyan nyan miáu. Miáu nyan nyan nyan nyan nyau nyau. Miáu miáu miáu miáu nyan.
-Nyan nyan nyan nyan?-nyau nyau nyan nyan Cica Célia.
-Nyau nyau nyan...-nyau nyau nyan nyan Cica Cézár.
-Miáu nyau nyau nyan nyan nyan?-nyau nyau nyan nyan Cica Célia.
-Nyan nyan nyau nyau!-nyau nyau Cica Cecil.
-Nyan nyan nyan nyan...-nyau nyan nyan Cica Célia-Nyan nyan nyau nyan nyan miáu!
-Nyan nyan?!
-Nyan nyan?!-nyau nyau nyan Cica Cézár nyau Cica Cecil.
-Nyau nyan nyan-nyau nyau Cica Célia.
Nyan nyan nyan nyan miáu miáu miáu nyan nyan nyau. Nyau nyau nyau nyau nyan nyan nyan miáu miáu miáu nyan.
Miá miáu miáu nyan nyan nyan nyan nyau nyan nyan. Nyau nyau nyau nyau nyau nyau nyan nyan nyan nyan miáu miáu nyan nyan nyau. Nyau nyau nyan nyan.
Nyau nyau nyan nyan nyan nyau nyau nyau miáu. ❤️