В този one shot EXO, и останалите от 3та генерация са се разпаднали преди години но са запазили приятелството си. Историята ще е кратка. Приятно четене.
~~~
Тейонг планираше да се гръмне. Сериозно беше на косъм да скочи от буса в движение. Нека започнем от самото начало.
~Сутринта~
- Юта ставай. - изръмжа Тейонг опитвайки се да измъкне гаджето си от леглото
В отговор получи само завиване през глава и мънкане.
- Сериозен съм Юта стани.
Започна да дърпа завивката но пак не успя да го събуди.
- Голям си инат понякога.
Тъкмо се канеше да си тръгне но бе издърпан в леглото от японеца.
- Но другите...
- Другите ще се оправят сами, а ДРИИМ ще станат чак когато някой отиде да ги събуди. - сънено му се усмихна Юта и го целуна по челото след което го прегърна силно.
Тейонг въздъхна но все пак се сгуши в Юта. Напоследък с цялата лудница около пускането на НСТ2020 нямаха време да се отпуснат. Днес беше първият им почивен ден от седмици. Тейонг можеше да си позволи да се погушка с Юта още малко. Да ама не. Джони влезе в стаята и съсипа всичко.
- Ставайте веднагически. Мениджърът се обади. Край на почивния ден. Ще участваме в някаква шоу с още много групи. Вдигайте си задниците от леглото и се обличайте.
След което излезе и трясна вратата.
- Мразя това понякога. - оплака се Тейонг.
- Аз винаги, когато ни прекъсва. - сънено измънка Юта и се изправи търкайки очите си. Беше толкова сладък в този момент че си спечели ленива целувка по устните от гаджето си.
- Имаме около 10 минути преди бомбата наречена „младшите ни" да се събудят. - Усмихна му се Юта и тъкмо да си спечели нова целувка в стаята връхлетяха ДРИИМ.
- ТЕЙОНГ-ХЬОНГ РОНДЖУН МИ Е ВЗЕЛ РИЗАТА. - извика Хечан мятайки се на леглото на двамата влюбени
- НЕ СЪМ МУ БАРАЛ РИЗАТА ХЬОНГ. - изкрещя Ронджун в защита.
Тейонг погледна към Юта с поглед казващ „помощ".
- Съжалявам беб но те търсят теб. усмихна му се Юта.
Тейонг тъкмо се канеше да протестира но бе отрязан от друг вик.
YOU ARE READING
exo hyung? {one shot}
FanfictionЕХО се завръщат?! НСТ не знаят кои са ЕХО?! Юта ги познава?! Тейонг ревнува?! Дриим се държат като, ами като ДРИИМ?! Общо взето лудницата е пълна. Или още казано: „Нормален" ден в ежедневието на НСТ.