Bölüm 10: Daha yeni başlıyorum, Bay Jung.

323 49 31
                                    



Yoongi yatağında huzursuzca kıpırdandığında saat gece yarısını çoktan geçmişti.

Öğrendiği tüm bilgiler, Bay Kim'in kasten öldürülmeye çalışılması...

Sahi, Dancy onca insanı bizzat elleriyle başarılı bir şekilde öldürdükten sonra Bay Kim'i öldürememiş olabilir miydi?

Yoongi'ye yeni olan bu duygu hissettiği korkudan çok daha öteydi. Yoongi bulmacanın bir parçası değildi, aksine bulmacayı çözecek belki de tek kişiydi.

Bunu çok erken anlamıştı.

Dancy'nin tanıdığı biri olma ihtimali de oğlanı korkutmak yerine daha da heyecanlandırmaya başlamıştı.

Kendisine gelen hediyeyi düşündü, Dancy ona bir kalp yollamıştı. Kendisi için kaç kişinin öldürüldüğünü, öldürüleceğini düşündü.

Odasının kapısı çaldığında sarışın irkilerek doğruldu.

"Bay Jung?"

Kapı ağır ağır aralandığında koridordan içeri süzen ışık oğlanın gözlerini almıştı. Komidinin üzerindeki gece lambasını yakarak kapıya döndü tekrar.

"İyi misin diye kontrol etmeye gelmiştim, hâlâ uyuyamadın değil mi?"

Bay Jung gülümseyerek ona bakarken Yoongi başını iki yana salladı.

"Siz de mi uyuyamadınız?"

"Aklım sende kaldı diyelim."

Bay Jung Yoongi'nin yanına geldiğinde sarışın yatakta kenarı kaydı. Adam yatağa oturarak sarışının yüzüne uzattı bir elini, sarı perçemlerini geriye doğru okşarken Yoongi'nin gözleri yumuşak dokunuşlarına karşı koyamayarak kapandı.

"Bay Jung... Benimle kalır mısınız?"

"Hiç sormayacaksın sandım, biliyor musun?"

Adam sarışının yüzüne eğilip dudağının köşesine ufak bir buse bıraktığında Yoongi adamı sabahlığından kavrayarak kendisinden uzaklaşmasını engelledi.

"Yoongi..."

Sabahlığın saten kuşağı çözülüp Hoseok'un çıplak göğsü açıkta kaldığında adam sabahlığından temelli kurtuldu. Saten kumaş yere düştüğünde Bay Jung yatak örtüsünü aralayarak sarışını altına aldı oyalanmadan.

Yoongi'yi belinden kavrayarak bedenini aşağı kaydırdı. Sarışının başı yastıkla buluştuğunda Yoongi'nin kolları da adamın boynuna dolanmıştı.

Dudakları tereddütsüzce birbirinin üzerine kapandığında Bay Jung'un elleri oğlanın üzerindeki uzun kolludan içeri sızıp oğlanın çıplak belini okşamaya başladı.

Birkaç saniye sonunda Jung Hoseok soluklanmak adına dudaklarını ayırdığında ikisinin de göğsü kontrolsüzce inip kalkıyordu.

"Bay Jung..."

Yoongi adamın gözlerinin içine bakıp mırıldandığında Bay Jung tahrik olmuş bir şekilde alt dudağını ısırdı.

"Bana yaptığın şeye bak..."

Elinin tekiyle yataktan destek alırken diğer eli oğlanın yüzüne uzandı, parmaklarıyla yüzünü inceliyordu.

"Etik anlayışımız bugün resmi olarak son buluyor sanırım, sevgili öğrencim."

Baş parmağı oğlanın kaşından dudağına süzüldü, ufak pembe dudakları okşarken Yoongi dudaklarını hafifçe araladı.

Dancy, the killer • sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin