34. 《 veszekedés 2.》

3.7K 113 25
                                    

Nancy szemszöge : 

- Mivan?!- kérdezte idegesen. 

- Sajnálom- mondta halkan Alice.

- Mi az, hogy sajnálod?- ment közelebb hozzá. 

- Hé elég!- álltam közéjük mielőtt Sandra elkezdeni verekedni. 

- Mert?- nézett rám. - Miért véded? Ha összejön a bátyáddal akkor is védd!- lépett egyet hátra. 

- Te mielőtt össze jöttél vele egy szót sem mondtál róla! Még a nevét sem ejtetted ki a szádon!- kezdtem el kiabálni. 

2019. június 23. 

- Sandra mizújs? Láttam, hogy beszélgettek- kérdeztem meg  Ericről. 

- Jaj csak megkérdeztem mi van Nathannel, mert elvileg elmegyünk sétálni- mondta közben pedig beszállt ő is a medencébe. 

- Jujjj elmentek sétálni?- kerekedett el a szeme.

- Aha, de majd biztos átjön. Mondtam neki, hogy itt leszek nálad- mondta boldogan. 

- De hát csak most hívtalak át 5 perce- fúra volt. 

- Oh hát. Mindegy- nevetett fel kínosan. 

- Tetszik neked a bátyám?- kérdeztem. 

- Fúj nem- mondta. 

2020.január 10. 

- Tetszik a bátyám?- kérdeztem suttogva óra közepén Sandrától. 

- Fúj nem. Hülye vagy?- kérdezte kuncogva. 

2020. március. 

- Nagyon helyes- suttogta Sandra egy lánynak a folyosón. 

- Az úristen- ábrándozott a másik lány. 

- Mizújs, kiről van szó?- kérdeztem mosolyogva. 

- Oh senkiről- mondta Sandra. 

Jelen: 

- Mert nem kérdezted!- kiabált rám. 

- Hányszor megkérdeztem, hogy tetszik e neked? Nagyon sokszor!- válaszoltam a saját kérdésemre. 

- És ettől te most kicseszettül jó barát vagy nem?- nevetett fel gúnyosan. 

- Több millió százalék, hogy jobb mint te- keltem ki magamból én is. 

- És mitől érzed jobbnak magad? Vagy jobb embernek? Mert egy kibaszott nagy házatok van? Van nagyon sok pénzetek?- vágott a fejemhez teljesen lényegtelen dolgokat. 

- Ez, hogy jön ide?- értetlenkedtem. 

- Hogy? Hogy? Nézz magadra! Mindent megvehetsz amit szeretnél! Semmit nem kell dolgoznod érte- hadonászott a kezével. 

- Igen van pénzem ami nem az enyém, hanem a szüleimé. Szerinted nekem minden tökéletes attól még, hogy van pénzem? A szüleim havonta egyszer jönnek haza pár napra. Nekem nem voltak olyan jó családi ebédeim mint neked és a családodnak. Nálunk nincs az, hogy vasárnap megnézünk egy filmet! Nekem csak a bátyám van! Ő száz százalékban ott állt mellettem mindig. Szóval nekem ne beszélj a pénzről, inkább lennék nincstelen, de egy normális, boldog családdal!- néztem egész vég a szemébe. 

- Csajok ne- szólalt meg Alice. 

- Meg se szólalj- kiabált rá Sandra. - Te vagy a legrosszabb. Borzalmas hogy elbújsz a kis baba arc alatt és aztán a barátodba pedig kést vágsz- Alicenek kicsordult egy könnycseppje. 

Bátyám Legjobb HaverjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora