💠Tiétek A Döntés💠

186 12 8
                                    

Sziasztok kedves olvasók! Ugye arra döntésre jutottam, hogy a 4. évadot együtt fogjuk összehozni! Arra szeretnék kérni minden kedves One Direction fanfiction kedvelőt, hogy csatlakozzon a játékunkhoz!

Mit is jelent ez?

Lényegében vannak olyan fejezetek amiket nyitva hagyok, és rátok bízom a döntést. A fejezetek végén egy adott szituációba, beleteszek kettő vagy három választható opciót, (Lauren választ,) amivel betudjátok folyásolni a sztori folytatását. De persze csak az aktuális utolsó fejezetnél lévő szavazással tudtok csatlakozni, a játékhoz! Minnél többen vagyunk, annál jobb! Döntsétek el ti, hogy ki legyen Lauren élete párja!

Vagyunk már páran a játékban, de úgy látom hogy több a Zayn rajongó, mint a Harry rajongó. Ebből kifolyólag az a pár Harry kedvelő szavazataik elnyomás alá kerülnek, Zayn kedvelőikkel szemben. Ahhoz hogy igazságosabb és izgalmasabb lehessen a játék, igazi Harry fanokra lenne szükségünk, akik döntéseikkel akár megtudnák változtatni a sztori végkimenetelét!

Ha felkeltettem az érdeklődést, akkor kezdjetek bele a 4. évad olvasásába. Este 20:00 után fogok új fejezetet publikálni, de addig is a jelenlegi fejezetet még betudjátok folyásolni!

Sok szeretettel várunk minden kedves olvasót a játékunkba! ☺️❤️

꧁Az Utolsó Szó꧂ [H.S / Z.M] [3. ÉVAD BEFEJEZETT] Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ