Глава 3 " А чому кровний? "

309 13 3
                                    

- Де Україна? Мгх, піду її шукати, вона вже мала повернутися зі школи.

- Бу, - УПА з'явився нізвідки
- А!
- Україно, що таблетки перестали діяти, кого ти бачиш? Чи ти мураху злякалась?
- Каз, я не шизофреник! Він існує.
- Що ти верзеш, пішли додому, вип'єш таблетки.
- Я не буду нічого пити, я не хвора! - Україна штовхнула Казахстана.
Каз схопив Україну за руку і поволік. Я стояв біля них, мені стало смішно з цього цирку і я засміявся.
- Чого смієшся, - Україна надулася, - краще б допоміг.
- Україно, схаменися, тут нікого нема!
- Те що ти його не бачиш - не означає, що його нема!
- І як мені тобі повірити, - Каз відпустив руку.
Україна збиралася щось сказати, але раптом ззаду:
- А що у нас тут дітки забули. Скільки вам рочків?
- 9....
- А це стає цікаво, - я приглянувся до незнайомців, - один підозрілий рух і..

 Так, стояти!- Україно! - Казахстан хотів побігти на допомогу, але його хтось штовхнув у сторону,- що за?- Вибачте, але це моє, - УПА підхопив Укру на руки і спокійно пішов, а крадій спокійно сів на підлогу від шоку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

.... Так, стояти!
- Україно! - Казахстан хотів побігти на допомогу, але його хтось штовхнув у сторону,- що за?
- Вибачте, але це моє, - УПА підхопив Укру на руки і спокійно пішов, а крадій спокійно сів на підлогу від шоку.
- А. А-а, Україно, почекай, не левітуй без мене!
- УПА, постав мене!
- Ні, а то знов вкрадуть,- я засміявся, - Добре-добре, іди, - Україна пішла своїм ходом, - ти що, образилася на мене, бо я тоді засміявся, я вибачаюсь, але ..
- Та ні, завтра контрольна з матеши
- А, тоді зрозуміло, ну, удачі, - я побіг вперед
- Україно, а.. а хто то був? - Казахстан тихо підійшов до України і озирнувся.
- То мій хороший друг, УПА, - Україна посміхнулася, я теж, мені стало приємно.
Вже вдома:
- До речі, ти мені казав, що в нас кровний зв'язок, тому ти можеш до мене телепортуватися.. але ж ми не родичі.
- Ну, я тобі розповів історію не повністю, ти підготувалася до математики? Тобі все зрозуміло?
- Так. Ти зараз кажеш, як нормальний батько, або дядько...
- Ну я можу бути і твоїм батьком, тим паче УССР давно нема, я не можу таку помилку знов допустити... Але мені все ж більше подобається бути твої другом, - я пригорнув Україну, - щодо моєї повної історії: я тобі розповів, що загадав бажання перед смертю, але я не сказав, що помер не на полі бою. А в тому місці я лиш отримав тяжке поранення. Помирав я у її хаті... Яка ганьба.. але зараз не про це. Вона запитала мене, коли я вже був на грані
відправлення до апостола Петра, вона запитала" яке твоє останнє бажання? ".
Я відповів, що хочу скласти кровний договір-бажання. Вона мене зрозуміла,  бо ПУ володіла магією. Вона принесла ритуальне шило, вколола мій і свій пальці, коли потекла кров, ми з'єднали ці пальці, я назвав договір, ПУ здивувалася, але відговорити вже не сміла... Вона подивилася на мене по-сестринському, а потім.... Темрява. О, а зараз я тобі розкажу, що бачив на тому світі!
Опинився я там раптово, навіть не знаю, як тобі пояснити....~
Від лиця України:
- ....О, а зараз я тобі розкажу, що бачив на тому світі! Опинився... Бла-бла-бла. Бла-бла-бла....~
Знову до УПА:
Голова України обперлася мені на плечі:
- Гей, ти що заснула. Е-е, ну я ж тобі не казочку розказую... Хух, гаразд.- я поклав Україну на ліжко і накрив ковдрою.
***************************************
Цю історію поки ніхто не помічає😅 на "Як вибратися з цих пут" - вже новий читач😍☺️ а тут поки ні🥺
Після закінчення тієї історії вона сильно спустилася у рейтингах._. на відміну від цієї, хочу, повторююсь, читачів тут МАЛО, 2 чи 3

Кровний зв'язокWhere stories live. Discover now