Išla je unazad sve dok nije došla do kreveta. Zastala je i osvrnula se. Pre nego što je opet pogledala u mene našao sam se tik ispred nje.
Trgla se i pogled usmerila ka mojim očima. Spustio sam jednu ruku na njen obraz dok je ona gledala i nije treptala.
''Andrej ne s-...''
''Psssst''- promumlam dok nežno prilazim njenom licu sa jagodom u ruci, zagrize je i nevino krene da gleda u moje oči.
Dođavola ne gledaj me tako!
~Magdalena pov~
Dođavola počiniću ogroman greh! Zašto ga ovoliko želim? Osećam se čudno i vidim koliko je njegovo telo naelektrisano mnome.
''Malena... ja...''- zastao je. Odmakla sam se od njega i kao opečena krenula ka vratima sobe.
''Magdalena, čekaj!''- zastanem i pribijem se uz vrata. Okrenuo se ka meni i prišao mi u tri krupna koraka. Popeo me na svoje bokove i usne nam spojio u dug i strasan poljubac.
U naletu nečeg veoma snažnog popustila je svaka moja moguća kočnica.
Krenuo je da otkopčava spretno dugmad mojih pantalona dok su moje ruke drhtavo prelazile po njegovim grudima i ramenim. Za tren među našim telima nije bilo ničega što bi ih delilo.
Njegove oči su iz one ledene zone u kojoj je bio kad smo se sreli ovih dana postajale sve toplije i nežnije. Od te nežnosti budio se neki čudan osećaj i u meni, nisam više mogla tako lako da mu odolim na te nagovore o ljubavi koje sam se tako plašila sa njim.
Pogledao me, možda nežnije nego ikad kad su se naša tela prvi put dotakla na ovaj način. U meni je sve zaćutali za tren i čula sam samo njegovo plitko disanje. Sklopila sam oči dok su moji bokovi sami radili svoje i pomagali mu da nas oboje obori s nogu. Njegova ruka bila je oslonjena o vrata pored moje glave, dok mu je druga mazila moju butinu.
"Pogledaj..."- šapnuo je i naterao me tim tonom da zaista učinim ono što mi traži. Spustila sam pogled tamo gde je bio i njegov. U toj njegovoj grubosti, bilo je neverovatno mnogo prijatnosti. Pogledao je u mene, a ja sam i dalje gledala u to kako ulazi u mene tako spretno i savršeno. Postajalo je sve teže biti tih.
"Megi...tako si uska"- zastenjao je n Smoje uho i spustio glavu na moje rame ulazeći još brže u mene da ni sama nisam više mogla da zadržimo zvuk užitka.
.....
Zadihano sam gledala u njegove oči i lice. Prelazila sam preko svake tačkice koja je bila drugačija. Spustio me ispred sebe, a moja kolena blago klecnu na šta me uhvati oko struka i podigne moju glavu smeškajući se.
Uvući se u krevet i pokriti se sada je bilo nephodno oboma. Celo moje telo je odisalo zadovoljstvom i nikad opuštenija nisam bila.
Dohvatio je tacnicu sa jagodama i uzeo jednu.
''Hoćeš?''- upita tiho dok hvata jednu i sočno je grize. Tako sočno da poželim da sam na njenom mestu.
''Mhm...''- hranio me i slatko se smeškao dok sam ja posmatrala njegovo lice. Skenirala sam svaku crtu, svaku tačku, sve sam tako dobro želela da upamtim.
Poslednju je jagodu dao meni. Zagrlio me i dobro me ušuškao.
''Megi, želim da upoznaš ženu koja je bila je uz mene dosta dugo...''- rekao je tiho i pogledao me.
''Kakva žena?''- upitala sam zbunjeno. Mislila sam da nema nikoga od porodice.
''Ona me preuzela iz doma. Rastao sam sa njenom decom i voleo bih da se upoznate...''- on.. on želi da upoznam njegovu porodicu?
''Jesi li siguran da to želiš?''
''Da. Želim da ideš na venčanje moje sestre sa mnom. Ideš kao moja verenica...''- osećam se malo posebno. Ali idalje ne znam šta želim!
''Imaš vremena da razmisliš da li to ti želiš, Magdalena...''- rekao je tiho.
Nastaviće se...