Sweet, sweet pain (Nourry)

2.1K 85 3
                                    

Request: @btwtess
Warning: Threesome (trojka)

******

Ten koncert byl katastrofa. Ne, že by se nám nepovedlo zazpívat nebo tak. Myslím atmosféra. Mezi náma. Mezi Niallem a Harrym konkrétně. Myslím, že každému je jasné, že se mezi nimi něco děje. Ty jejich pohledy, dotyky, to, jak si nenápadně šeptali. To napětí by se dalo krájet.

A tohle všechno jsem byl nucen pozorovat.

A abych pravdu řekl, žárlil jsem. Protože s Harrym jsem si byl vždy nejbliž já. Však víte, Larry a tak.
A Niall se mi líbil vždycky. Jeho oči, vlasy, dokonale nedokonalé tělo. Chtěl jsem ho.

Ovšem, měl jsem smůlu, protože Niall chtěl Harryho. A mě by stejně nechtěl. Ani jsem se s nikým nelíbal. Jo, já vím, ve dvaceti je to docela smutný, ale já čekám na toho pravýho.
***
"Dneska?" ozvalo se septem a já jen protočil oči. To si nedaj pokoj ani na interview?! Seděli jsme vedle sebe na pohovce. Já, Harry, Niall. Na opěrkách potom Zayn a z druhé strany Liam. Mohl je slyšet kdokoliv, ale jim to evidentně nevadilo.

"Dneska," přitakal Niall a naklonil se k Harrymu blíž, zatímco reportérka se snažila něco najít ve svých papírech.

"Přijď kolem osmý do mýho pokoje. S Liamem se nějak dohodnu, třeba ho vyženu k Zaynovi nebo tak."

Zamračil jsem se. Že se nestydí. Harry měl pokoj sám pro sebe, ale i tak museli vyhánět Liama? Tohle jejich divadýlko mě začínalo pěkně rozčilovat. Ať si dělaj, co chtěj. Klidně. Ať se třeba usexujou k smrti, ale ať do těch svých prasáren nezatahujou ostatní.

"Udělám ti to tak, že se několik dní neposadíš." zachichotal se Harry.

Když to tak poslouchám, jsem nakonec rád, že jsem ještě nikoho neměl.

***

"Tohle už bylo pěkně trapný!" otočil jsem se nasupeně na Harryho při odchodu z místnosti. Harry se na mě nevinně usmál a plácnul právě procházejícího Nialla po zadku.

"Co tím myslíš?"

"Co tím myslím? To, jak si domlouváte ty svoje nechutnosti přede všema!"

Liam a Zayn po mě střelili soucitnými pohledy. Vida, nejsem sám, komu to tak vadí. Nechápu, že jim taky něco neřeknou.

Niall se zastavil a udělal několik kroků zpátky, aby stál těsně u Harryho. "Prič říkáš, že to jsou nechutnosti? Sám si ještě s nikým nespal, atk nevíš, jaký to je."

Cítil jsem, jak se mi ruměnec žene do tváří. Pitomci.

"S tímhle přístupem se ani s nikým nikdy nevyspí." prohodil Harry.

To dost bolelo. Stačilo, že jsem si byl dost nejistý svojí vahou, a tohle mě nejen hluboce uráželo, ale taky dost zabolelo. Zvlášť od Harryho, který měl být můj nejlepší kamarád.

"Tohle od tebe nebylo hezký, Harry." pokáral ho Niall a tím mě jen utvrdil v tom, že ho opravdu chci. Se vším všudy. Jemu bych svoje panictví klidně obětoval.

"Každý má na tohle svůj názor. A svůj postoj, vůči tomu všemu. Tak toho nech, ne každej roztahoval nohy už v šestnácti." usmál se na něj sladce a Harry se zahihňal. Jako kdyby to bylo něco k smíchu. Naopak mi to přijde urážlivé.

Ale asi tohle všechno prožili spolu, a to se potom nedivím, že se tomu jen smějí. Asi bych to taky bral jako srandu, kdyby mi to říkal někdo, s kým jsem tohle všechno zažil.

CZ 1D&5sos Oneshots (boy×boy) Kde žijí příběhy. Začni objevovat