2. Bölüm

13 5 9
                                    

Aşağıdan Elizabeth seslendi
E:Uyanın Allahın Cezalarıı!

Adeliná zar zor yataktan kalkabilmişti.
Canı çok yanıyordu. Çünkü dün babası Joe yu çok sinirlendirmişti. Aslında olay tam olarak şöyleydi:

-Dün cumaydı. Adelinà Har zamanki gibi okuluna gidiyordu. Sınıfa girer girmez arkasından öğretmen girdi.
Arka sıradaki öğrenciler öğretmene bir şaka yapmışlardı ama öğretmen daha bunun farkın da değildi. Masaya doğru ilerleyip sandalyeye oturdu. Tam yoklama almak için defteri ararken arka sıradaki öğrencilerden kıpırdama sesleri gelmeye başladı:
Öğretmen:hey siz, gülünecek ne varsa söyleyin de biz de gülelim!
Öğrencilerin gülmelerinin üzerine öğretmen kalktı ve "CARTT" öğretmenin pantolonu yırtıldı.

-kim yaptı bu terbiyesizliği? Söyleyin hemen!
Aslın da bunu arka sıradaki Robert yapmıştı Fakat suçu zavallı Aden' in üstüne attı. Sonrasında da hemen yalanları saldırıp öğretmene inandırmaya başardı.

Öğretmen, Aden'i müdürün odasına yolladı.

                 Müdürün odasına gittim

M: Olayı anlat Aden.
A: Ben suçsuzum Müdür bey! Robert suçu üzerime attı buna karşın yemin ederim. Bilirsiniz ben kolay kolay yalan söylemem!
M: Ama bütün sınıf senin yaptığını söylüyor .
A: ...
M: Bi şey demediğini göre Velinlebu işi çözmem gerek.
A: Yapmayın müdür bey , Babam okula bi daha yollamaz lütfen.
M: Ollmaz,  Babanı aradım bile hadi sınıfına şimdi, babanla işi çözünce o seni alır.

     Sorun çözülür fakat Joe durmadan "sen evde göreceksin, hesabını görücem..."
Adeliná Eve ne kadar yaklaşıyorlarsa o kadar geriliyordu.

Eve varlıklarına koşarak banyoya kaçar ve kapıyı kilitler.
Joe:sen bunun bana engel olacağını mı sanıyorsun Hee!
Adelina ilerde hıçkırıklara bozulmuştu.
"Ben suçsuzum, ben suçsuzum!"
Joe zar zor kapıyı kırdı.

-Baba ben suçsuzum lütfen yapma lütfenn!
-suçlular da hep böyle söyler ya şansa bak !
Ahh , ahh acıyor!BABAA!







İşte Adeliná'nın cuma günü tam bir vahşetti.

Öğleden sonra Annesi ve Abisi gelmişti.
Annesi Elizabeth Adeliná'yı umursamadan salona geçti . Fakat William kemerin sert darbelerini umursamadan kız kardeşini kurtarmaya koyuldu.

W:  Dur baba, Dur! Kız ölcek, lütfen.
Baba ağlayarak: Tamam dersini almıştır o artık. Çabuk odasına götür onu.

William, Adeliná yatağına götürdü ve hemen yatırdı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AdelináHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin