Ya da pardon son açıklama diyelim biz ona.
Açıklama yapacağım şey kitabın konusu ile ilgili.
Kitabı yazdığım günden beri ciddi anlamda o kadar çok öneri geldi ki...Yanlış anlamayın özelden veya yorumlar kısmından benimle kitap hakkında iletişime geçmeniz cidden çok hoş ama bazı beni rahatsız eden durumlar var.
Öncelikle şunlara bir açıklık getireyim;
Adel intihar etmeyecek.
Adel ezik veya kendini ezdiren bir kız değil gerektiğinde nasıl üstte çıktığını biliyorsunuzdur.
Asya üvey değil.
Asya kitaptan gitmeyecek.Evet bunları hallettiğimize göre başlayalım.
Öncelikle sabırdan bahsedelim.
Arkadaşlar Asya'da kitabın bir parçası ve olaylar onun çevresinde gelişiyor.Benden sürekli Asya hakkında öneri yapmayı bırakmanızı istiyorum.Tabiki orası yorumlar kısmı tabiki istediğinizi yazabilirsiniz tabiki eleştireye açığım ama sürekli açıklık getirmeye çalıştığım bir şeyi sizinde ısrarla hala yazmaya devam etmeniz benim telefon başında oflayıp sıkıntıdan kendimi yemekten başka bir şeye yaramıyor.
Oturup sizi burada azarlamıyorum.Fikirlerinizi kısıtlamıyorum ki eğer bunu istesem yani sadece kendimin istediği gibi yorumlar yapmanızı istesem emin olun istemediğim yorumları silerdim.
Ben yorum yapmayın kapayın çenenizi oturun kenara ve sadece okuyun demiyorum ki yapamam da böyle bir şey sadece yorumlarınızı biraz daha bilerek ve kitap hakkında fikir sahibi olarak yapın diyorum.
Sadece biraz sabır.10.bölümdeyiz 10.
Daha baştayız.
Benden ne bekliyorsunuz anlamıyorum.Asya'yı kitaptan göndereyim abileri iyi olsun süper.Eee bana yazacak ne kaldı?Ben neden diğer yazarlar gibi olay çıkarıp daha ilerisine gidip Adel'in mücadelesini size aktaramıyorum.Çünkü beni iyisi için zorlayan bilip bilmeden yorumlar var.
Siz kitabın gidişatından dolayı okumak isteyemebilirsiniz ama emin olun sizin sabırsız yorumlarınız da benimde aynı şekilde yazma hevesimi kaçırıyor.
Bu açıklama yazısı kişiye hitaben değil.Bu yazı burada kalacak ve gelip giden herkes okuyacak.
Eğer sizin isteğiniz üzerine yazmamı istiyorsanız abileri iyi yapmak ve Asya'yı göndermek çok zor değil.Ama olayları büyütmek ve sınırları zorlama istediğinin bende oluşması bence benimde hakkım.
Denk gelenleriniz olmuştur.Asya üvey çıksın diye yazanların altına bende normal bir şekilde cevap veriyorum.Çünkü bunu yazanın sadece Asya yüzünden sinirlenip yazdığını biliyorum ve bende ona takılıp şakalaşıyoruz.
Ama direk benim bir şeyler yapmamı engelleyen ve moralimi düşüren yorumlar var.Sizden istediğim şey istediğiniz kadar nefret yağdırabilirsiniz çünkü Asya'ya katlanmak zor biliyorum ama lütfen lütfen benden kitabı değiştirmemi istemeyin cidden benimde moralim düşüyor.
Her bölüme yazdığım sizleri seviyorum yazıları oraya süs diye koyulmadı.Cidden içimden gelerek yazıyorum oraya ama sizde lütfen moralimi sabrımı sınamayın.Ben nasıl Asya ve kitap hakkındaki her bir yorumunuza sabırla cevap veriyorsam sizde benimle Asya'nın oyunlarına Adel'in diklenişlerine Araf'la olan bağlarına sabırla okuyun ve bekleyin.
Kitabım uzun,yapacak yazacak çok şeyim var ama benden kitabın sonunu daha 10.bölümden önünüze koymamı beklemeyin.
Adel'i sevdiğinizi biliyorum Asya yüzünden ona kıyamıyorsunuz ama biraz sabır.Hem şimdi herşeyi hızlandırsam çok mu iyi olacak?
Hiçbir yorumu dikkate almayıp kendi kendime yazıp yazıp çıkarım ama kitabın sonuna kadar sizinle kalmak istiyorum.Siz ısrarla güzel bölümleri hızlıca getirmemi istiyorsunuz ama kötü bölümleri birlikte sinirle atlatıp sonrasında güzel bölümlere ulaşmak isteyen tek ben miyim?
Şu an 500 kelime civarı bir açıklama yaptım ama emin olun 200 kelimesini sildim.Çünkü ne hissedeceğinizi önemsiyorum ve kırmadan anlatmaya çalışıyorum ama sizin direk attığınız sıkıldım,ilerlet şu kitabı,her bölüm aynı şey diyerek attığınız yorumlar bu durumda bana haksızlık değil mi?
Ama hala aksini savunmaya devam ediyorsanız yapacak çok şey kalmamıştır.
Kendinize dikkat edin,sizi seviyorum.
Salı günü Görüşürüz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELE (DÜZENLENİYOR)
AcakAnne ve babasının yanında yaşayan genç kız bir gün evinden ayrılarak kendi ülkesine döner ve ikinci ailesi olan abileri,ikizi,ablası ve küçük kardeşi ile yaşamaya başlar. Onlara uyum sağlamaya çalışan genç kızın başından geçen olaylara tanıklık edin...