Aras'ın ağzından:
Evden çıktığım gibi Emir'i aradım. Hakan itini alıp bizim depoya götürmesini istedim. Başta karşı çıksa da kararlı ses tonumdan işine döndü. Sıra bendeydi. Intikam sırası bende...
Emir'in ağzından:
Aras eğer birini depoya çağırıyorsa işi bitmiştir o kişinin. Ne yapmış bu Hakan denen çocuk da böyle bir işe bulaşmış. Hem de Aras'a. Bu ortamlarda herkes Aras'tan korkar. Yazık olacak çocuğa.
****
Çocuğun adresini öğrendiğimde şaşırmıştım. Çünkü hastanedeydi. Ve ruhsal rahatsızlığı olduğundan tedavi görüyordu. Aras'a ne yapmış olabilirdi bu çocuk merak ediyorudum. Telefonu çıkartıp Aras'a durumu anlattım. Telefonu kapatırken bir küfür savurduğunu duydum. Bu iş hoşuna gitmemiş gibiydi. Neler olduğunu hemen öğrenmem gerekiyor.
***
Irmak'ın ağzından:
Aras gideli 3 saat oluyor ve ben burda takıldım kaldım çünkü kapıyı üzerime kilitlemişti. 'Bay çok gıcık.' O kadar sinir arasında bunu nasıl unutmamış hayrete düştüm. Biraz daha bekledikten sonra bir tıkırtı duydum. Önce biraz irkildim daha sonra gelenin sinirli Aras olduğunu görünce üstüne gitmek istemedim. Ama merak ediyordum. Ne olmuştu. Dayanamadım ve sormaya karar verdim.
"Aras sen iyi misin? "
Dalmış gitmiş bu. Ayy Enes olsa dikkat et boğulma derdi. Iyy off hatırlamak bile mide bulandırıcı.
"Aras sana diyorum"
Dünyadan Aras'a dünyadan Aras'a beni duyuyor musunuz acabaa??
Off bir duy beni kuzum hadiii.
"Aras canım sen iyi misin? "
Hönk. Canım mı dedim. Hayy dilimi eşek arısı soksun. Bide bardağın dolu tarafına bak dikkatini çekebildin. Iç ses kes sesini yaa.
"Efendim 'canım?". Hay canını seveyim senin ben.
Tamam cümleni toparla. Önce kendini toparla bence. Sana sus dememiş miydim ben iç ses.
"Şey yani ee n-neyin var diyecektim? " niye kekeliyon kızım sen Allah aşkına.
"Bişey yok 'canım'?"Ayy canın yesin senii yaa
"Emin misin? ""Evet Irmak eminim bişey yok? "
"Yüzün hiç öyle demiyo ama ?"
Yanıma doğru yaklaştı ve elini çeneme hafifçe deydirdi.
"Ne diyomuş yüzüm bakalım? "Diye sordu alaylı ve bir o kadar da cilveli bir sesle. Daha sonra biraz daha ve biraz daha yaklaştı. Kalbim güm güm atıyordu. Tam dudaklarımız yaklaşıyordu ki zil çaldı. Aras hiç takmadan kaldığı yerden devam etti. Ama kapıda ki alacaklı kimse Aras'dan iyi bir dayak yiyecekti. Aras son bir hamle daha yapacağı sırada kapı tekrar çaldı. Sinirlenip kapıya gittiğinde gelen kişinin evin sahibi olduğunu görünce bir şey diyemedi tabi. Ama Emir anlamış olacak ki bana ve Aras'a 'özür diler' gibi baktı. Aras lavaboya gittiğinde Emir de yanıma oturdu ve bir süre sessiz kaldık. Daha sonra sessizliği bozan ben oldum.
"Şey ben teşekkür ederim olanlar için beni onların-""Şsssstt lafı bile olmaz yengemizsin sonuçta"
1 bunlarda lafı bölmek adet haline gelmiş, 2 o az önce yenge mi dediii. Kesin domatese dönmüşümdür dememe kalmadan bay ukala konuştu.
"Emir ne dedin de kızardı yine "
"Kardeşim valla bişey demedim"
"Tamam tamam normal Irmak işte alışın naparsınız? "Heyy ben burdayım beni görüyor musunuz?
Bu duruma bir son vermem gerekiyordu. Saate baktığımda okul saatini 2 saat geçmişti. Eve gitsem anneme ne diyebilirim bilmiyordum.
"Aras annemler? ""Emir halletti merak etme"
"Nasıl? "
Annene Başak'tan mesaj attı okul çıkışı kızlarla Esin'e gidicez diye ve sonra da orda yorgun düştüğünü uyuyakaldığını söyledi. Bu gece Esin de kalman için izin aldık ve bundan kızların haberi var. "
Yanına gittim ve sarıldım başımı boynuna gömdüm ve öpücük komdurdum.
"Teşekkür ederim çok teşekkür ederim. Iyi ki yanımdasın. Iyi ki benimlesin.""Tamam tamam pohpohlamaya gerek yok şımarıyorum sonra 'canım' " hayy canına senin ben yaa
"Offf Aras offf"
"Tamam uyuz gel buraya gel " dedi ve sarıldı. Öküz möküz ama seviyorum ben bu malı yaa.
~~~~~~~~~~~~~
Bölüm sonu arkadaşlar inşallah beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)
Aktuelle LiteraturGeçmişte yaşanan çoğu olay aslında gelecekte karşımıza çıkabilecek engelleri aşmaya yarar. Ne kadar zor olursa olsun yaşananlar, sana destek olan kişilerle atlatabiliyorsan eğer engellerin pek bir önemi kalmaz. En yakınım dediğin kişiler sana ne kad...