Picioarele mă dureau îngrozitor de mult din cauza tocurilor.
Brațele îmi erau amorțite de la dans.
Capul mă durea din cauza muzicii care-mi borbarda urechiile.
Cu toate astea mă distram de minune.Probabil că cele 5 pahare pe care le mai băusem după cel oferit de Marcus au un fel de contribuție la starea mea,însă nu mă simțisem așa de bine de ceva timp.
-Am nevoie la baie urgent,mă ridic de la masă și mă îndrept spre baie sprijinindu-mă de pereți fiindcă știam clar ca picioarele mele nu m-ar fi susținut .
Ajunsă în mica cameră mă privesc în oglindă pentru o secundă.
Arăți deplorabil,serios.
Încă odată conștiința mea avea dreptate.Rimelul se întinsese sub ochi,nu prea mult dar se observa;părul îmi statea în toate direcțiile.
Aveam până și o pată pe partea de sus a rochiei și să mor de-mi aduc aminte cum am căpătato.
Oftez și intru în cabina care arătă cel mai bine față de celelalte și mă pun pe treabă.
Nu știu cât timp am stat închisă acolo,știu doar că era destulă liniște încât să mă pot liniști un pic.
-Nevaeh ești bine? îi recunosc vocea,aș putea să o recunosc în orice moment ,indiferent de cât de beată aș fi.
Deschid ochii încet și mă întind.
El ce caută aici? mă întreb singură
Nu știu,hai să-l întrebăm
Nu pare o idee prea bună,îi răspund celeilalte eu
Ești beată,dacă se întâmplă ceva poți da vina pe alcool.
Oftez și mă ridic cât mai încet posibil,ies din cabină hotărâtă să nu-l bag în seamă însă cum deschid ușa nu pot să nu-mi încleștez privirea cu ai lui.
Își i-a o secundă pentru a mă studia de sus până jos pentru ca la final să se uite din nou la mine.
Părea nervos,îngrijorat și amuzant în același timp.
-Ce e în neregulă cu tine?
Poftim??
-Nu e nimic în neregulă cu mine,mă distez în ultimele zile de libertate,îi răspund ducându-mă la chiuvetă pentru a încerca să-mi rezolv...situația,da hai să o numim așa.
-Încearcă să te distezi mai puțin ce zici,huh?
Dacă înainte stătea răzâmat cu spatele de perete cu spatele la oglinzi acum se uită la mine prin reflexia mea.
-Nu am făcut nimic în plus față de ceilalți,de ce nu te iei și de ei?
-Poate pentru că ei nu erau la un pas de a-l fute de Marcus în mijlocul ringului de dans.
Trec niște șervețele sub jetul de apă și încerc să șterg dezastrul de sub ochii mei.
-Unu la mână,doar dansam și doi la mână ar trebui să te gândești la ce faci tu mai întâi având în vedere că mai era puțin și întrai cu totul în Lu.
-Ce fac eu cu Lu nu e treaba ta,se răstește el vizibil enervat de cum decurge conversația asta
-Deci nici ce fac eu cu Marcus nu e treaba ta,îi răspund la fel de răstit întorcându-mă spre el .
Se aproprie de mine.
Cu fiecare pas pe care el îl face spre mine,eu dau înapoi,însă atunci când mă lovesc de peretele rece am înăeles că nu mai aveam ce să fac.
CITEȘTI
Nevaeh
Teen Fiction-Nevaeh...știai că numele tău citit invest e Heaven?spune el făcând un pas spre mine -Nu,nu mă gândisem niciodată la asta până acum. Mai face un pas,iar acum eram așa de aproape încât respiram același aer, asta dacă mi-aș fi amintit sa respir.Unicul...