-Trzymaj ostrożnie, to nie jest drewno że cię nie zrani mocno...
-Zimne...
-To metal, będzie zimny, chyba że go podgrzejesz wtedy zada większe obrażenia, lecz naprawdę musisz uważać... - Nathaniel wziął cały miecz do rączki, lecz prawie upadł, gdy stal upadła o ziemie.
Był za ciężki.
-Dam ci coś mniejszego... -Podszedł do ściany z bronią i chwycił sztylet, podał go chłopcu który z błyskiem w oczkach zaczął kierować się do manekina.
-Ostrożnie tylko-Nathaniel wycelował koślawo ręką na manekin.
Dźgnął go, okej to było uroczę.
-Troszkę mocniej spróbuj, traf o tu-Wskazał palcami miejsce, gdzie były żebra.
Chłopiec wycelował i trafił perfekcyjnie.
-Dobrze?
-Perfekcyjnie...Zrób sobie przerwę - Chłopiec poszedł do kuchni zrobić sobie kanapki a Adaal popatrzył jak chłopiec podstawia sobie krzesełko, aby móc swobodnie manewrować na blacie.-Tato?!
-Tak?
-Skąd biorą się dzieci?-Adaal wycofał się natychmiast do sypialni po tablet i natychmiast wystukał przyjazne dzieciom definicje seksu.Tak aby mu to wyjaśnić i nie być dosłownym, lecz aby było zrozumiałe.
Czym do jasnej anielki są bociany? Dlaczego on nadal jest podłączony do ludzkiego internetu? Jakim prawem on działa tak daleko?-Tato!-To był krzyk, łowca rzucił tabletem o ziemie i przewracając się wbiegł do kuchni, chłopiec stał na blacie piszcząc na coś, co było za sofą.
Zabrał dziecko do sypialni zamykając ją na kod i z sali treningowej wziął największy miecz jaki znalazł i zaczął kierować się do tego czegoś.
Znał ten zapach.
Obrzydliwy
-Wyłaź szamaciarzu-Odpowiedziało mu coś ala syk, spojrzał na kulące się gówno.
Dlaczego jest białe i jest na czterech łapach?
To coś było jeszcze chyba niedoświadczone, bo od razu dało się schwytać, po schwytaniu mało obchodziło już Adaala czym to gówno jest czy też jaką hybrydą Ksenomorfa po prostu wrzucił to do próżni upewniając się potem że tego gówna nie ma więcej na statku.
Wrócił po dziecko i resztę dnia trzymał go przy sobie tym samym zastanawiając się skąd to gówno się tu wzięło.
Gdyby ktoś nie zrozumiał był to Runner(jest to ksenomorf który powstaje, gdy jego żywicielem jest pies lub byk, w tym przypadku pies)
CZYTASZ
Boy and Hunter|YAOI|
Teen FictionZawieszone Wszystko zaczęło się, gdy miał 6 lat, kiedy to zgubił się w lesie...