Sohase mondd, hogy túl vagy már mindenen,
sohase mondd, hogy "tovább már nincs nekem"!
Mindig van új és még újabb, hát várd a csodát,
de sohase mondd, hogy nincs tovább!Ryan szemszöge
-Te akkora barom vagy Ryan-tolt le Paul miután elmeséltem neki, hogy Avva kezdi érezni a lábait.
-Tesó, én sem akartam, hisz a "vérem" csak akkor lép hatásba mikor mindkét fél tiszta szívből szereti a másikat. És te is tudod, hogy Avva nem szeret-mondtam és egy újabb cigit gyújtottam meg.
-Ryan, az a harmadik doboz cigi amit felbontottál 2 óra alatt, és különben is honnan tudod, hogy Avva nem szeret?-kérdezte és ő is rágyújtott
-Onnan, hogy mikor smároltunk éreztem a robbanást belül és ez sokkal nagyobb, erősebb volt mint az előzőek. Még az elején jó volt, de aztán a teste hirtelen lett elutasító és ja. Aztán az, hogy annak a nyomoréknak azt mondta, hogy a haverja vagyok. Érted? HAVERJA-nyomtam meg az utolsó szót és már gyújtottam is a következő szálat.
-William tud gondolatokban olvasni, talán ha megkérjük ki tudjuk deríteni, hogy valójában mit érez irántad Avva
-Nem! Őt hagyjuk ki, Avva nem tudhatja meg, hogy William a testvérünk!
-Miért?
-Mert nem kell, hogy ebbe a kapcsolatomba is beleszóljon. Tudod mi történt az előző csajjal.
-Ryan az a csaj egy ribanc volt, nem nő! Az első adandó alkalommal megcsalt és mindenkire rámászott aki éppen férfi volt. Ja igen és amikor beavattad, hogy valójában kik és mik vagyunk akkor éppen mindent ki akart tálalni és ezt te is tudod, hogy egyikünk sem hagyhatja ezért töröltük a memóriáját nem más miatt.
-Faszom bele az egészbe-pöcköltem el a cigit és mélyen meghúztam a Whisky-s üveget.
-Jó reggelt!-sétált(????!!!!!) ki Avva a szobából.
-Mi a...?!-ámuldozott Paul és csak nézte Avvát, aki úgy sétálgatott mintha mi sem történt volna.-mi történt?-nézett rám én meg megvártam míg a bébi kiért a konyhába,mikor ez megtörtént Paul kérdőn nézett rám.
-Igen tudom! Nem kell mondani, muszáj volt törölnöm a memóriáját, de csak a ma reggeli emlékét. Úgy érzi, mint aki még csak most ébredt volna fel, de hogy hogyan tud menni azt ne kérdezd! Arra én sem tudom a választ.-mondtam
-Na fasza, akkor menj mesélj be neki valamit én meg mentem a csajomhoz-mondta Paul és egy szempillantás alatt már sehol sem volt. Igazából nem teljesen mondtam igazat mert azt mondtam neki, hogy volt egy műtét ami sikeres volt és így tud menni. Feltápászkodtam a fotelből és Avva után mentem. A bébim éppen a hűtőben keresett valamit, én pedig mögé álltam és hátulról átölelve vártam a reakcióját. Csodával határos módon nem éreztem azt a kellemetlen érzést belül, ebből az derül ki hogy Avva is akarja, hogy hozzáérjek.
Minden szó nélkül megfordult és megcsókolt, úgy csókolt, hogy még az én testem is beleremegett. A testem és a "vérem" forrni kezdett és hátrálni kezdtem vele. A derekánál fogva feltettem a pultra és elkezdte kigombolni az ingem. A csókunk egyre mélyebb lett és a torkomból egy mély nyögés tört fel, ami Avvának is tetszett mert belenevetett a csókunkba és végigkarmolta a hátam.
YOU ARE READING
Glikol (+18)
RomanceEgy teljesen hétköznapi lány és egy nagyon különleges rossz fiú találkozása sosem könnyű eset. Avva egy nagyon intelligens csinos és fiatal lány, aki a hatalmas kudarc ellenére csodásan felépítette a karrierjét. Húga, egy intézetben növekedett lány...