Süvari Savaşları

627 46 7
                                    

Yaz tatili su gibi akıp geçmişti .
_________________
Aizawa: süvari savaşları yapıcaz .

Mineta : daha yeni açıldı okullar

Kaminari : Savaşlar için erken değilmi ?

Aizawa : bu sene staj göreceksiniz staj için lazım .

Saseki : savaşlar ne zaman ?

Aizawa : 1 ayınız var hazırlanmak için çok uzun bi süre değil . Bu zamanı iyi değerlendirin .
_____________________
Öğrenciler okuldan eve evden okula gidiyordu . Sürekli çalışıyorlardı. Süvari savaşları gelip çatmıştı bile . İlk maç yarıştı çizgiden ilk geçen en çok puanı alacaktı .
Nereyedeyse 100 ü geçik kişi vardı. Zilin çalmasıyla herkes yarışa başladı .

Tabiki bu koşu kolay olmayacaktı karşılarına belirli engeller çıkacaktı. İlk engeller robotlar onları oyalamak içindi . İlk sırada Todoroki ve Bakugou vardı . Midoriya hemen arkalarındaydı. Sasami de Midoriya 'yı geçmeye çalışıyordu . İkiside aynı hızla koşuyordu . Sasami bunun böyle olmayacağını anladı ve Midoriya yı zihin gücüyle arkadaki rakiplerin üzerine fırlattı .

"Ağağağğa"

"Özür dileriiiimmm "

Sasami , Bakugou ve Todoroki 'nin hemen arkasındaydı. Todoroki ve Bakugou savaş halindeydi ikiside birinci olmak istiyordu . İlk engel karşılarına çıktı robotlar .

Bakugou Todoroki yi bırakıp 2 tane 40 metre boyunda robot Bakugou ve Todoroki'nin karşısındaydı iki robotta bakugou ve Todoroki ye saldırmaya başladı . Todoroki robotları dondurmaya çalıştı ama özgünlüğünü kullanamıyordu .
"Ne oluyor "

Bakugou robotu patlatmaya çalıştı ama onunda özgünlüğü kullanılmıyordu .

"BUNE LANNN"

Sasami arkadan yetişiyordu robotlar sadece Bakugou ve Todoroki'ye saldırıyordu .
Sasami robotları özgünlüğü ile kontrol ediyordu bu yüzden robotlar Sasami'ye saldırmıyordu .

Sasami : Size bol şansss bayyy .

Bakugou : SENİ SÜRTÜK !!

Todoroki:...

2 dakika sonra robotlar kendi kontrolünü ele aldı . Bakugou ve Todoroki robotları geçti .
Sırada mayın yolu vardı.

Sasami mayınlara basmadan geçmesi gerekiyordu . Ve hızlı olması da lazımdı . Çünkü 1. Liği koruması gerekiyordu . Bakugou patlama yaratarak üstten üstten uçuyordu . Todoroki mayınları durdurarak geliyordu . Sasami çok az bi farkla öndeydi . Özgünlüğünü kullanmıyordu . Çünkü kullanamıyordu süresi daha dolmamıştı .
Bakugou ve todoroki hemen yanındaydı Sasami son anda özgünlüğünü etkin hale getirip tüm mayınları patlattı üçü birden havaya uçtu .

" AAAA NE YAPTIĞINI SANIYOSUN KAHPEEEE"

"..."

Sasami ikisinide havada durdurup mayınların üstüne fırlattı arkasında kocaman bi patlama varken Sasami umursamadan soğuk kanlılıkla bitiş çizgisini geçti .
________________
Bitiş çizgisini 1. Sasami 2. Bakugou 3. Todoroki geçmişti 4. De midoriyaydı
5. Saseki

Böyle ilerliyordu .
İlk geçen Sasami olduğu için 10.000 puanı aldı . En yüksek puanı o almıştı.
_______________
Sırada süvari savaşı vardı 4 kişilik takımlar oluşturulacaktı takım başkanını diğer üç kişi omzunda taşıyıp puanını korumak zorundaydı . Sasami zor durumdaydı çünkü en yüksek puan onda olduğu için herkes onu hedef alacaktı . Diğerleri takımını kurmuştu bile ama kimse Sasami ile takım olmuyordu herkes onun puanını istiyordu . Süvari savaşımdan sadece 4 kişi kazanabilirdi . Kazanan 4 kişi son turda dövüşecekti.
_____________________
Sasami : Yaoyorozu benim takımımda okurmusun ?

Yaoyorozu: üzgünüm Sasami ben Todoroki 'nin grubundayım .

Sasami: peki .

Sasami : tokoyami ? Benim grubumda olmanı istiyorum .

Tokoyami : ( biraz düşündükten sonra ) tamam

Sasami : kirişhima , üzgünlüğüne ihtiyacım var .

Kirişhima : ben Bakugou ileyim .

Sasami teker teker takımını kurmaya çalışıyordu en sonunda tokoyami ,Jirou ve Saseki bir grup oluşturdular süvari savaşı başlamak üzereydi .
_________________
Yarışı başlatmışlardı .

Herkes Sasami 'nin peşindeydi . Sasami kafasındaki bandanayı kaptırmamaya çalışıyordu .

3 kişi Sasami yi taşıyor ve ne yapacaklarını söylemesini bekliyorlardı .

Teker teker herkes elenmeye başladı .

Ama kafasındaki bandı kaptırınca onu geri alma hakkı vardı sadece grup başkanlarını düşünmemeleri gerekiyordu . Karşıdan biri Sasami'nin takımına saldırmaya çalıştı .
___________________
"Jirou ŞİMDİİİ "

Jirou karşıdan gelen takımı özgünlüğü ile yüksek voltajlı ses çıkartarak kulaklarından kan gelecek şekilde ses çıkardı karşıdaki rakip takım başkanlarını düşürdüler ve elendiler . Bazen de Saseki sayesinde bazı takımları kör edip kaçtılar .
__________________
Herkes yavaş yavaş eleniyordu geriye sadece Sasami'nin Todoroki 'nin Bakugou'nun ve Midoriya'nın takımları kalmıştı .
__________________
Bakugou ve Midoriya kapışmaya başladı Midoriya ve takımı elendi . Sadece 3 takım vardı Todoroki takımı Sasami takımını sıkıştırdı Todoroki buz çemberi oluşturarak çıkışlarını kapattı . Büyük bir savaş olacaktı . Savaşın bitmesine son 15 saniye .

Sasami : çocuklar sadece 15 saniye 1. Olabilir dayanın

Todoroki : yapabiliriz hadiiiiii

Todoroki'nin takımı Sasami'nin takımına saldırmaya başladı .

(Son 10 saniye )

Sasami takımı kaçıyordu ama küçük bir çemberin içinde nereye kadar .

Todoroki : yaoyorozu şimdiiiiiii

Tokoyami : kara gölge ileriiiii

Tokoyami Sasami'nin grubundaydı ama Sasami'yi dinlemeden bir hareket yaptı .
_________________
Todoroki Sasami'nin kafa bandını aldı . Sasami ve takımı 0 olana düştü .
____________________
( maç bitti )

Todoroki ve grubu 10.155 puan la 1.

Bakugou ve takımı : 750 puan la 2.

Midoriya ve takımı 700 puan la 3.
_____________
Sasami : kaybettik özür dilerim çocuklar .

Tokoyami : aslında kaybetmedik
_______________

Todoroki : hey bizim 10.855 puanımız olması gerekmiyormu ? 650 puanımız yok !!
________________

Tokoyami : som anda kara gölge'yi yolladım ve 650
puanı aldım . 4. Yüz Sasami .

Sasami : Sen harikasın .

Sasami tokoyami ye sarılır . Sonra tüm takıma sarılır hepiniz harikaydınız .
_________________
Sasami ve takımı 650 puan la 4.
________________
Birdahaki kaçta ilk Bakugou ve Todoroki dövüşecek . 2. Kaçta Sasami ve Midoriya
Kazananlar son turda beraber dövüşecek ve kazanan 1. Olacak .

______________
Bölüm sonu
___________________
Bu bölüm animedekiyle aynı oldu
Farkındayım ama
Aklıma başka bişey gelmedi
Diğer bölümlerde değiştirmeye çalışıcam
Beğenirseniz ve yorum yaparsanız
Çok mutlu olurum .
👋🏻💕🙆🏻‍♀️

Sasami'nin kahramanlık yolu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin