Okulun Son Günü

5 0 0
                                    

Bugün okulu son günü. İçimden herkese orta parmak çekmek geliyor ama eğer böyle bir şey yaparsam kesinlikle biri beni doverdi. Sessiz sedasız sırada oturdum. Sessiz sedasız diyorum tabi popüler kişilerin benle uğraması dışında normal. Ne yani benimde duygularım var! Benle dalga geçince herkes sana bayılıyor mu zannediyorsun? Demek isterdim ama bir tarafım yemiyor. Zaten onlardan kurtuluyor bu yüzden mutluyum. Onların benim gozluklerimle, kilomla dalga geçmelerini özleyecek değilim! Saat 12:30 oldu sonunda karneler dağıtılacak. Ben tabiki sınıfın ineği olarak AA ile mezun oldum. Koşar adımlarla eve gittim. Hemen odama çıktım ve bavulumu hazırlamaya başladım. Bekle beni İstanbul ben geliyorum! Bavulumu tam 35 dakikada topladım bu bir rekor dostum! O Guinness buraya gelecek! 5 dakika sonra kapı çaldı ilk önce annem girdi ve bana o mutlu yüzünü gösterdi.

"Bu senin bu seneki hediyen ! Güle güle kullan tatlım !" diyerek elindeki Iphone kutusunu bana uzattı. Ben böyle anneye kurban olurum. İkinci olarak babam girdi. Bir elinde bilet arkasında ise büyük bir kutu.

"Bu da benden sana bir hediye! İyi uçuşlar! "

Bir an bir babama birde bilete baktım. Ama gözlerim arkadaki kutuya kaymaya başladı.

Babama bakarak: "Arkadaki kutuda ne var baba ?"

O da bana bakarak: "Ah evet nasıl unuturum! Bu senin İstanbul'daki evin için büyük bir kitaplık ve içinde bir dünya kitap ile birlikte.
İstanbul'da evin için büyük bir kitaplık ve içinde bir dünya kitap.

En sevdiğim kelimeler bir arada.

2 gün sonra

Uçağın kalkmasina 3 saat vardı. Ama heyecandan ölecek gibiyim. Cantaya en sevdiğim 2 kitabı koydum. Kitaplığım kargoyla birlikte muhteşem bir daireye gidecekti. Hava alanına geldik. Heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Babama Bavullarimi getirmesi için rica ettim. Bavulumu kadar kapmaz içeriye doğru koştum. Tabiki babamlarda

arkamdan geldi. İki canatayida etrafa Radyasyondan başka bir işe yaramayan cihaza koydum. Bekle Allah bekle... Sabırla bekledim. Sonunda! Uçağın kalkmasina 30 dakika kalmıştı. Heyecanla babama ve anneme sarıldım. Babama sarilirken annemin ağladığını gördüm. Uçağa doğru giderken son bir kez onlara baktım. Gözyaşları içinde uçağa bindim.

BEKLE BENI İSTANBUL BEN GELIYORUM !!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Am...BriceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin