1. היא והוא (חלק א')

62 6 5
                                    


השמיים הבהירים נקיים, ללא עננים. הצבע התכול של השמיים בהיר במיוחד, וכשמתאמצים אפשר גם לראות את הירח הבהיר באופק, בשמיים.

היא מסתובבת אליו ומביטה בו בעיניים גדולות ונוצצות. הוא מביט בה בחזרה, מחייך אליה את החיוך שלו, שגורם לה להעלות חיוך על הפנים.

הוא מתקרב אליה, מלטף את לחיה והיא עוצמת את עיניה באנחה ומשעינה את ראשה על ידו. הוא ממשיך ללטף את פניה, מביט בשפתיה הורודות והנפוחות.

הוא קופא. ידו עוצרת והוא ממשיך להביט בה, אינו זז. היא פוקחת את עיניה החומות והגדולות ומביטה בו, וברגע הזה הוא מנשק אותה.

הוא מלטף את לחיה, מעביר את ידו בשיערה ומנשק אותה בתשוקה, והיא נענית לנשיקתו. היא נצמדת לגופו, מניחה את ידה מאחורי גבו ומנשקת אותו בחזרה, מעבירה את ידה בשיערו הרך מספר פעמים.

לאחר דקה הם מתנתקים, נעמדים בשתיקה אחד מול האחרת. הם מביטים זה בעיניו של זו, לא מנתקים את קשר העין שנוצר ביניהם.

הוא מחייך אליה פעם נוספת, והיא מחייכת אליו בחזרה. לאחר מכן היא מתיישבת על הספה הרכה באפיסת כוחות והוא מתיישב לידה. הוא מניח את ידו השמאלית מאחוריה, נצמד אליה מעט ומביט בה. היא מחייכת אליו ועוצמת את עיניה, מניחה את ראשה על ברכיו.

הוא מלטף את שיערה, משחק בו ועוצם את העיניים. הוא חיכה לזה כל כך הרבה זמן, ועכשיו זה סוף סוף קרה. הוא פוקח את עיניו, מביט בנערה הישנה על ברכיו ומחייך אליה, ולאחר מכן הוא עוצם את עיניו בשנית, נותן לשינה לסחוף גם אותו לעולם החלומות.

Clam Before The Storm / השקט שלפני הסערהWhere stories live. Discover now