Nasmejale su se i namignule jedna drugoj.
''Okej. Moja verenica i moja sestra su se udružile protiv mene. Ima li ičeg boljeg?''
''Ti samo mali ljutko''- izgovori i nežno me pogleda. Osmehnem se i poljubim je dok Kaja posmatra tako jezivo.
''Kajo, daj gledaj negde drugde zaboga...''- namrštila se i šutnula me ispod stola. To je uvek radila kad se naljuti na mene!
''Mala! Ostaću bez potkolenice...''- rekao sam i rukom se oslonio o Magdalenina ramena.
''Ma marš ti! Ja sam trudna žena koja se sutra udaje i poludeću!''
''Stvarno, kako se to desilo Kajo, ti si mala svetica?''- zezao sam je kao i uvek.
''Hoćeš da ti detaljnije pojasnim debilu?!''
''Neka, surdrži se...''
~Magdalena pov~
Prepirali su se kao pravi brat i sestra. Ona trudna i luda, a on... bože koliko je sladak kad se smeje. Molim te uvek se smej.
''Hajde sad na spavanje svi ili će vam podočnjaci biti do poda....''- rekla je Aja pa smo svi polako krenuli u svoje sobe.
Prva sam uletela u sobu i bacila se na krevet. Ćutala sam par minuta i posmatrala ga kako odlaže svoje stvari i traži peškire.
''Hoćeš sa mnom?''
''Gde?''- otvori vrata kupatila, a ja ugledam toplu kupku koja spremno čeka.
''Kad si-...''
''Rekao sam Antoniji da ovo čeka spremno...''- sela sam u turski sed i zamišljeno pogledala na sat. Kasno je.
Mišljenje mi za jedan časak promeni taj njegov pogled. Probude se oni leptirići koji mi ne daju mira već par dana. Kada bi samo i on imao ove slatke osećaje, ali ne.. on se samo zabavlja.
Ustala sam i stala naspram njega.
''Kasno je''- rekla sam i zaobišla ga kako bih uzela kremu za ruke.
''Nikada nije kasno da se ljudi malčice vole...''- izgovori i nežno me zagrli.
''Vole?''
''Luckasta si, znaš? Upoznam te sa svojom porodicom, ne ophodim se prema tebi kao prema nekome ko treba da naplati dug već kao prema nekome ko... mi znači. To ti ništa ne govori?''- upitao je. Srce mi je lupalo kao ludo, mislila sam da će pući koliko je jako lupalo.
''Ne govori mi ništa osim da dobro glumiš''- pročistim tiho grlo.
''Baš ništa?''
''Baš ništa...''- izgovorim promuklo i obiđem ga zatvarajući vrata kupatila za sobom. Skinula sam sve stvari sa sebe i obukla pidžamu. Legla sam u krevet i ispustila kremu na pod.
Želela sam samo da zaspim što pre.
....
''Magdalena... budi se kasnimo...''- pospano sam se protegla po krevetu i opipala drugu stranu. Nema ga.
''Alo tu sam. Ustaj Megi molim te....''- podigla sam glavu iz jastuka i videla da se užurbano sprema. Skočila sam setivši se da je venčanje počelo jer smo se uspavali.
''Ne mogu da verujem! Zašto nas niko nije probudio?''- skočila sam i krenula po haljinu.
''Zaboravili su nas'' krene da se smeje dok se i sam navlači najbrže što može.
''Neću stići ništa!''- rekla sam i brzo krenula da se spremam.
....
Posmatrali smo ceremoniju iz daljine, nismo uspeli da stignemo na vreme, ali nismo došli ni na sam kraj to je bilo pozitivno. Stajali smo jedno uz drugo nasmejani iako oboma nije bilo do smeha.
''Lepa si...''- frknem nezainteresovano i podignem levu obrvu.
''Hvala''- zaoštrila sam naš odnos nakon onog sinoć. Nikada, ali nikada neću dozvoliti sebi da priznam svima koliko mi je stalo do njega. Sutra ću moći da ispunim plan koji sam spremila za beg...
Nastaviće se...