3.BÖLÜM

26 1 4
                                    

MEDYA:DOLUNAY ÖZTÜRK

"O benim delice tutkum , hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı."

***************************************************************************************

AFRA DAN:

Dedemin seslenmesiyle uyuduğum yataktan kalktım.Yanımda duran telefonumu elime alıp saattin kaç olduğuna bakmamla kendime bir  yuh çekmem bir olmuştu. saat yediye geliyordu  5 saattir uyuyormuşum. Hızla üzerimdeki okul kıyafetlerini çıkarıp rahat bir şort ve üzerinede beyaz üstünde yazıları olan bir tişört giydim peluş terliklerimide ayağıma geçirdikten sonra  dedemin yanına gittim.

 Hızla üzerimdeki okul kıyafetlerini çıkarıp rahat bir şort ve üzerinede beyaz üstünde yazıları olan bir tişört giydim peluş terliklerimide ayağıma geçirdikten sonra  dedemin yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dedemin yanına gidip oturdum . benim geldiğimi fark eden dedem konuşmaya başladı.

"afra bugün okuldan erken çıkmışsın hemde kimseye birşey demeden çıkmşsın"

dedemin böyle demesiyle okulun dedemi arayıp haber verdiğini anladım çünkü evdeki hizmetçilere dedemin haberi olduğunu söylemiştim yada söylememiştim hatırlamıyordum.

"Evet dede erken çıkıp eve gelip uyudum."

"bir sorunmu var neden erken geldin?"

"Bir sorun yok dedeciği okulda kendimi biraz halsiz hissetdim başımda çok ağırmaya başlayınca  erken çıktım kimseye haber vermeme sebebimde sana söyleyip telaşlanmanı istemedim sadece biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı."

"ah benim güzel kızım bir daha kine haber ver evdeki çalışanlar olmasaydı senden haber alamayacaktım. "

başımı salladıktan sonra odama gitmek için tam ayaklanmıştım ki dedemin tekrar konuşmasıyla dedeme döndüm

"afra kızım hazırlan benim arkadaşıma akşam yemeğine davetliyiz hemen sende onları tanıyor ve çok seviyorsun"  

Dedemin kimden bahsettiğini anlamayınca sorma gereği duydum.

"kimki dede onlar"

"sürpriz olsun oda hadi sen hazırlan seni bekliyorum."

dedeme daha fazla birşey demeden yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım. dolabımın önünde ne giysem diye bakınırken sonunda bir kombin yapabilmiştim. havalar daha soğumadığı için kot şortumu ve onun üzerine beyaz askılı aldım. lacivert kareli gömlek ve beyaz converse ilede kombinimi tamamladım.

 lacivert kareli gömlek ve beyaz converse ilede kombinimi tamamladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GEÇMİŞ VE GELECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin