14

43 2 0
                                    

Przemyślałam moje uczucia co do Heeseunga i zrozumiałam, że naprawdę go kocham. Dalej jednak przejmowałam się Jennie. Chciałam dobrze dla naszego zespołu. Więc rozmowa z Ryunjin to był najlepszy pomysł jaki przyszedł mi do głowy. Przeszłam przez pokój główny i poszłam do sali treningowej. Tam zauważyłam ciężko pracującą liderkę, świetnie tańczyła naszą choreografię. Zaczepiłam ją i zapytałam się czy możemy pogadać. Ona się zgodziła, ale powiedziała, że później musi wracać do treningu.
-Ryunjin ostatnio mamy pewne napięcie między zespołem, my z Jennie się pokłóciłyśmy...
- Jisoo... jesteśmy niedługo po debiucie i już są pierwsze kłótnie?- odpowiedziała na moje słowa liderka
- Niestety tak wyszło, chciałam cię prosić o radę. Jak to rozwiązać? Bo ja jednak chce dobra naszego zespołu- ciągnęłam rozmowę.
- Najlepiej szczerze porozmawiajcie, ale właściwie o co poszło?- powiedziała do mnie poważnym tonem liderka
- Jak pewnie wiesz Heeseung to mój przyjaciel, on niestety nie lubi Jennie. A ona się w nim zakochała i jest o mnie zazdrosna...
- Dobrze wiem jak jest między tobą a Heeseungiem, Jisoo... ale skłamałabym jakbym powiedziała, że między wami to tylko przyjaźń. Widzę jak na siebie patrzycie, jak wymykacie się w nocy na spacery, jak chodzicie za rękę i jak przytulacie się na pożegnanie. Jeżeli będziecie razem staraj się to ukryć przed Jennie. Wiem, że to okropne ale to jedyne wyjście. Jak zobaczy, że Heeseung jej unika powinna stracicie zainteresowanie nim. Tylko powiedz mi szczerze czy ty go kochasz... Jisoo?
- Ryunjin wiem, że dla zespołu to nie najlepiej ale muszę się przyznać, że się zakochałam. Powiedziałam liderce nieśmiało jak jest. A ona tylko się uśmiechnęła i powiedziała, że jeśli zakończy się to związkiem to żebym zrobiła jak ona mówi. Wiedziałam dobrze, że tak zrobię ale szczera rozmowa z liderką poprawiła mi humor. Co do fanów było super. Fani już mnie lubili, były pojedyncze hejty z którymi walczyłam myślami, ale teraz wiedziałam, że jestem ważna dla naszego fandomu. Co do Heeseunga jutro mamy razem trening i wyznam mu co czuje bo ja także zauważyłam między nami jakieś uczucie...

Ciąg dalszy nastąpi...
Jutro publikuje 15 część

W drodze do marzeń Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz