lapanbelas

1.1K 202 13
                                    

"Taeyong makan", Hanseul menghampiri lelaki yang sedang ralit bermain telefon pintar. Melihat lelaki itu tidak memberikan apa apa riaksi membuatkan dia berdecit geram. "Taeyong", Panggilnya lagi. Sama seperti tadi tapi kali ini dia memalingkan tubuh dari tidak menghadap gadis itu. Hanseul mengguling bebola matanya.

"Taeyong.."

Lelaki itu mendengus geram. "Kejap lah game aku belum habis, Jangan kacau dulu", Ucap Taeyong. Hanseul menghela nafas kasar. Dari tadi rasanya dia tidak berhenti main telefon. Masih tidak cukup 4 jam masa dia habiskan untuk bermain game?

"Ha makan la game tu puas puas, Lapar jangan nak suruh aku masak. Main je puas puas tak payah hirau aku", Bebel Hanseul. Taeyong mengerutkan dahinya. Lelaki itu menarik pantas pinggang gadis itu duduk bersebelahan. Tanpa rasa segan silu lelaki merehatkan kepalanya di bahu Hanseul. "Bebel lagi bebel, Tunggulah kejap belum habis lagi ni", Rungutnya.

Hanseul mendiamkan diri. Matanya fokus melihat gerakan tangan Taeyong yang sibuk bermain game itu. "Lepas habis ni makan okey?", Soal Hanseul. Taeyong mengangguk kecil. Pipi gadis itu diciumnya sekilas kemudian dia bersorak kecil. "Aku menang", Ucapnya sambil tersenyum manis hingga menampakkan gigi ratanya.

"Lepastu? Aku kena gembira ke?", Soal Hanseul. Mati senyuman lelaki itu. "Apa kau ni Seul? Happy lah sikit, Aku gembira kau pun kena gembira tau", Balas Taeyong. Hanseul menjengilkan matanya. "Aku tak suka kau main game, Main sampai tak ingat dunia. Aku pun kau pulaukan", Ucap Hanseul mengundang tawa dari Taeyong.

"Ala Sayang..Kau cemburu ya? Janji lepasni Taeyong tak main lagi"

6k baru update. dah kali ni aku nak 60 vote sekali tahu kejam. awak senyap lagi satu mention if ada typo. tahulah chap ni ngarut, saja je buat sweet sweet dulu istg

FuckboyWhere stories live. Discover now