16. Hotel

330 16 3
                                    

Mielőtt be lépnétek, meg állsz. Baszki.

-Baszkiiii. Teljesen ki ment a fejemből!-csapsz a kobakodra majd kirángatod a többieket.

-Amikor Diego és Ötös el mentek Apához egy picit bele kutyultak az időbe. -kezdesz bele.

-Hogy mit csináltak?-emeli fel a hangját Luther.

-Srácok a ma éjjel egy szállodában szállunk meg, és amiután ÉN, de csakis kizárólag én beszéltem apával talán beköltözhetünk.
Na gyertek. -mutatsz egy kocsi felé.

-Az az én kocsim.-mondja Diego.

-Nem a tied, hanem a valódi 2-es számúé.

-oké-mondja megadóan.

-Lila.-mutatsz a kocsira.-légyszíves.

-Máris. -mondja majd egy mesteri mozdulattal feltöri a zárat.

-Meg ezt. -mutatsz egy furgon szerűségre.

-Luther te inkább ebbe szálj be. -mondod majd be pattansz a kocsiba, és elkezdesz koncentrálni. Rég vezettél. Beindítod a kocsit és elmentek a hotelba. Ki pattansz és nem sokra rá Ötösek is megérkeznek.

-Ennél jobb nem volt?-néz rád idegesen.

-Bocs hogy nem egy kastély, de azért jobb mint a jövő nem? 

-Oké oké, kapsz pár napot, hogy elintézd.-mondja.

-Ha ennyire lekezelő vagy, inkább oldd meg te!
Én pedig majd süttetem itt a hasamat, és pihenek, mert úgy sincsen semmi dolgom. -vonod meg a vállad. Ötös pedig elindul a kocsi felé.

-Azért lehet a kocsikat vissza kéne vinni. -mondja nagyon idegesen.

-oké, oldd meg. -mondod flegmán.
-valaki vegyen nekem vanília fagyit, és hozzatok fel pizzát. -elindulsz befelé.

-Jónapot, egy pillanat. -gyors fejszámolás. Tehát Allison és Luther egy szoba, jelen esetben Klaus és te egy szoba, és Diego és Ötös. Nah várjunk az nem jó. Diego meg fogja tépni Ötöst, akkor Klaussal rakjuk Ötöst. Az sem lesz jó. Sóhajtasz. És Lila meg Diego egy szoba. Akkor viszont Klaus és Vanya egy szoba és te meg Ötös külön.

-jó kérek két franciaágyas szobát, és mellé két egyágyasat és még egy dupla ágyas szobát. - mondod megadva magad.

-Hölgyem sajnálom de valami szekta lefoglalta mára szinte az összes szobát, mert állítólag ma újjá születik a Jézusuk.

-Úristen. -motyogod. -megölöm egy szép napon Klaust.

-Oké, akkor két franciaágyasat, és két kétágyasat.

-Esetleg megfelelne három franciaágyas és egy kétágyas?

-Bahhh remek. -mondod. Ez hiányzott egy morcos vénemberrel össze zárva.

-rendben itt vannak a szobakulcsok, most fizet vagy távozásnál?

-Távozásnál, és korlátlan időre kérem.

-Rendben hölgyem. -már nyúlnál a kulcsokért, amikor felmordul.

-A papírt viszont szeretném látni.

-Miféle papír?

-A szülői aláírás.

-ALLISOOON!!!-üvöltöd, mire a nő besiet kintről.

-Kell egy aláírás, mert még nem töltöttem be a 18-at.

-Aláírom én a papírokat, adja oda neki a kulcsokat. -mosolyog rá Allison, mert látja hogy mostmár kibaszott ideges vagy. Te kitéped a kulcsokat a kezéből. Majd felviharzol.

-Kibaszott papírok!-mondod majd megkeresed a kétágyas szobát majd lehuppansz az ágyra.

Elnyom az álom.

****************************************

A telefonod hívására kelsz.

-Mivan?-szólsz bele kómásan.

-hol vagy? Klaus megette a fagyidat, a pizza megjött Ötös pedig kibaszott ideges mert felsűlt.

-NEM SŰLTEM FEL!!!-hallod az ordítást a háttérben.

-197-es szoba. A pizzámat is hozd.-mondod majd leteszed a telefont.

2 perc múlva hallod hogy valaki próbálkozik a bejutással. Nem nyílik.

-MEGYEK MÁR!!-üvöltöd, és feltápászkodsz az ágyból. Az ajtó előtt Luther áll. Kezében a pizzával. Kitéped a kezéből a pizzát majd be mész. A többiek is be sereglettek.

-Van a Diego-lila párosnak és Allison-Luther párosnak egy-egy franciaágyas szoba, és van még egy franciaágyas meg ez. Majd mi ketten Vanyaval leszunk itt, Klaus és Ötös pedig megy a másikba.-vonod meg a vállad.

-Én azzal nem alszok együtt az biztos.

-Nem azzal HANEM ő, és akkor majd alszol Vanyával itt én meg majd Klaussal a másikba. -mondod majd ki mész. -Amúgy meg gratulálok a mutatványodhoz, így már biztosan nem mehetünk majd haza. -szólsz még vissza.

Ki mész és be pötyögöd az intéző telefonszámát. Kicsöng, majd hirtelen meg fagy minden.

-Szia, használnék még 2 db teleportálási lehetőséget. És az lenne a kérdésem, hogyha most vissza megyek akkorra amikor találkozik Ötös és reginald, akkor megint előidézem a világvégét? 

-nem, és gyere. -fogja meg a kezed, aztán el teleportáltok oda. Meglátod, ahogy Ötösék mindjárt bemennek az épületbe.

-Ötös! -teleportálsz elé. -nézd én nem az vagyok, akit te gondolsz, én a jövőből jöttem, és arra kérlek ne érintkezzetek apával, mert akkor a jövőben megszűnünk létezni. -mondod neki.
Majd nagy csönd.

-Bizonyítsd!

Emília Hargreeves szigorúan titkos naplója! //BEFEJEZETT//Onde histórias criam vida. Descubra agora